מוריניו נגד מנצ'סטר סיטי: "קלאסה אי אפשר לרכוש"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא נשאר חייב אחרי שבסדרה על האליפות עסקו בנפילותיו: "אתה לא חייב להיות חסר כבוד כדי שסרט יצליח, אבל כנראה שזה לא היה מוצלח בלעדיי". וגם: סאנצ'ס ייעדר מול ברייטון? (18:00 בספ'2)

(גודל טקסט)
שתי הקבוצות הבכירות של מנצ'סטר יעלו היום על כר הדשא להמשך משחקי המחזור השני בפרמיירליג, כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את האדרספילד (15:30, ישיר בספורט1) ומנצ'סטר יונייטד תשחק בברייטון (18:00, ישיר בספורט2). לקראת המשחק, מנג'ר "השדים האדומים" ז'וזה מוריניו יצא בהתקפה ארסית על היריבה העירונית והאלופה.


מוריניו נאלץ להגיב אחרי שסדרה דוקומנטרית בשם "הכל או לא כלום" מתארת את עונת האליפות של מנצ'סטר סיטי ומראה מה קורה בחדרי ההלבשה, כולל מה חושבים בסיטי על מוריניו – הפורטוגלי מצטייר שם כדמות שכולם לועגים לה. הסרט עוסק בזכייה באליפות ב-2017/18, אבל מציג גם קטעים אחרים ובהם למשל נראית מסיבת עיתונאים של מוריניו כשהיה בצ'לסי ודיבר על קווין דה בריינה, אותו למעשה העיף מהקבוצה וכך הוא בסופו של דבר הפך לכוכב של מנצ'סטר סיטי.


מוריניו לא נשאר חייב: "אני מכיר חלק ממה ששודר. אתה לא חייב להיות חסר כבוד כדי שהסרט שלך יצליח. התגובה הראשונה שלי היא שגם אם אתה מועדון מאוד עשיר שיש לו יכולת לרכוש שחקנים יקרים, אתה לא יכול לרכוש קלאסה. התגובה השנייה שלי היא שאם אני מופיע בסרט אני יכול לדרוש תמלוגים. סרט בכדורגל האנגלי לא יכול להיות מוצלח בלעדי".

MAIL SPORT: It's class War #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Vm5YPKOMqx

— Neil Henderson (@hendopolis) 18 באוגוסט 2018

מוריניו גם עקץ את סיטי כשהזכיר לכולם כי הוא עצר אותה מזכייה באליפות באפריל באיתיחד, אחרי שקבוצתו בצעה מהפך מושלם ל-2:3: "אם מישהו מהם ישלח לי את אחת החולצות שהם הכינו, עליה כתוב 'עשינו את זה ביום של הדרבי', אני אוותר על תמלוגים". מוריניו גם אמר שהסדרה המלגלגת אולי תעזור לאחד את שחקני יונייטד אחרי פתיחה לא קלה לעונה.


בתוך כך, הפתעה גדולה חיכתה לעיתונאים שהגיעו לסקר את המראת מנצ'סטר יונייטד לברייטון מכיוון שאלכסיס סאנצ'ס לא התייצב וככל הנראה נותר מחוץ לסגל למשחק. סאנצ'ס שיחק 90 דקות בניצחון על לסטר 1:2 במשחק הראשון של העונה ולא ברור למה לא נכלל בסגל. מוריניו לא הזכיר במסיבת העיתונאים פציעה או בעיה עם הצ'ילאני.



סאנצ'ס. לא ברור מדוע הוא מחוץ לסגל, אם זהו אכן המצב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי