צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הופתעה עם 3:2 אצל ברייטון

שחקני ברייטון חוגגים
שחקני ברייטון חוגגים | Gettyimages

מוריניו בהלם: שער גדול של גלן מארי (25) ושיין דאפי (27) היממו את דה חאה, לוקאקו חזר להרכב על חשבון אלכסיס סאנצ'ס וצימק בדקה ה-34, אבל גרוס הוסיף בפנדל (44) לפני שפוגבה צימק שוב בפנדל מאוחר מדי (94)

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

האם הניצחון בפתיחת העונה היה מקרי? מנ'צסטר יונייטד נראתה רע הערב (ראשון) כשהתארחה אצל ברייטון במסגרת המחזור השני של הפרמיירליג והופתעה כשהקבוצה שאמורה להיות פייבוריטית לירידה ניצחה 2:3.

השדים האדומים דווקא שלטו בפתיחה, אבל בדקה ה-25 שער ענק של גלן מארי הוותיק הימם את דה חאה ומשם הכל התפרק. שתי דקות לאחר מכן זה כבר היה 0:2, לאחר חור בהגנה של האורחת. למזלו של מוריניו, הוא בחר סוף סוף לעלות עם לוקאקו בהרכב והבלגי גמל לו עם שער מצמק (34). אלא שעוד לפני סיום המחצית פסקל גרוס כבש פנדל מוצלח וברייטון ירדה להפסקה עם שלושה שערים, מספר אותו לא ספגה יונייטד במשחק אחד במשך כל העונה שעברה.

המחצית השנייה היתה שקטה יותר, וברייטון המשיכה לשלוט בכל חלקי המגרש אך לא הצליחה להגיע למצבים. בדקה ה-90 גם בירם כיאל רשם הופעת בכורה לעונה כשהחליף את גרוס, וארבע דקות לתוך תוספת הזמן חברו להגנה דאפי הכשיל את פוגבה וזה הלך לנקודה הלבנה, ממנה כבש את השער שחתם את התוצאה 2:3. למוריניו יש עוד הרבה עבודה לעשות, ובשבוע הבא הוא יפגוש את טוטנהאם החזקה פי כמה מברייטון.

הרכבים
ברייטון: מאט ראיין, גאטן בונג, שיין דאפי, לואיס דאנק (לאון בלוגון 20), מרטין מונטויה, דייל סטיבנס, אנתוני נוקארט, פסקל גרוס (בירם כיאל 90), סולי מארש, דייבי פרופר, גלן מארי (יורגן לוקאדיה 93).


מנצ'סטר יונייטד
: דויד דה חאה, ויקטור לינדלוף, אריק ביילי, אשלי יאנג, לוק שואו, פול פוגבה, חואן מאטה (מרקוס ראשפורד 46), אנרדאס פריירה (ג'סי לינגארד 46), פרד, רומולו לוקאקו, אנתוני מרסיאל (מרואן פלאיני 60).


מהלך המשחק

דקה 1: השופט קווין פרנד הוציא את המשחק לדרך.

לוקאקו. חזר להרכב סוף סוף (AFP)
לוקאקו. חזר להרכב סוף סוף (AFP)

דקה 25, ברייטון עולה ל-0:1: למרות שיונייטד שלטה בדקות הראשונות של המשחק, ברייטון עלתה ליתרון משער ענק של גלן מארי. מארש שלח כדור רוחב, החלוץ עמד עם הגב לשער והסיט את הכדור פנימה.

דקה 27, 0:2: מוריניו בהלם. שתי דקות אחרי השער הראשון, ברייטון הגדילה את היתרון לאחר טעות בהגנה שאישפרה למגן שיין דאפי לבעוט מתוך הרחבה.

דקה 34, 1:2: קצת תקווה ליונייטד. הגבהה לתוך הרחבה הגיעה ללוקאקו, שנגח פנימה שער מצמק.

השער של לוקאקו. קצת תקווה למוריניו (AFP)
השער של לוקאקו. קצת תקווה למוריניו (AFP)

דקה 43: פנדל לברייטון! סטיבנס חדר לרחבה והוכשל, השופט הצביע בצדק על הנקודה הלבנה.

דקה 44, 1:3: פסקל גרוס ניגש לבעוט, ומכניע את דה חאה.

דקה 94, 2:3: פנדל ליונייטד! פוגבה ניגש לבעוט ומבצע אותו ללא תקלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי