פאניקה בסיטי עקב פציעת בראבו, קיילור נבאס מועמד

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

אחרי קווין דה בריינה, האלופה איבדה את הצ'יליאני ותבקש אישור מיוחד מפיפ"א לצרף שוער נוסף במקומו שיהווה אלטרנטיבה לאדרסון, על אף שחלון ההעברות בפרמיירליג כבר הסתיים. שוער ריאל יעבור לספסל של הסיטיזנס?

(גודל טקסט)
על אף פתיחת העונה המצויינת שלה שכעבור שני מחזורים מעמידה אותה במאזן שערים של 1:8, מנצ'סטר סיטי סופגת מכה נוספת בהקשר לפציעות וסגל הקבוצה. אחרי פציעתו של אחד משחקניה החשובים ביותר, קווין דה בריינה, אלופת אנגליה מאבדת שחקן נוסף כששוער המשנה שלה, הצ'יליאני קלאודיו בראבו נפצע וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה.


על פי "דיילי מייל", על אף שבראבו משמש כשוער השני של הקבוצה, ישנה פאניקה גדולה בקרב הצוות המקצועי של הקבוצה שהיא תישאר ללא שוער גיבוי, כשנכון לעכשיו האלטרנטיבה היחידה כרגע בין הקורות היא דניאל גרימשואו בן ה-20 בלבד, שעוד לא ערך הופעת בוגרים בקריירה הקצרה שלו. סיטי שחררה הקיץ את ג'ו הארט והשאילה את ארנו מוריס לנאק ברדה ההולנדית, ללא סעיף שהיא תוכל להחזיר אותו בהמשך העונה.


המכשול העיקרי שעומד בפני הקבוצה בהחתמת שוער נוסף הוא שמועד חלון ההעברות בפרמיירליג נסגר ב-9 באוגוסט ורק לקבוצות בליגות נמוכות יותר באנגליה יש אפשרות לשאול שחקנים עד סוף החלון הרשמי של פיפ"א שנסגר ב-31 באוגוסט. סיטי עשויה לבקש בקשה מיוחדת לפיה יאפשרו לה להחתים שוער בשל פציעת בראבו, אבל הדבר כנראה לא יתאפשר. האפשרות היחידה היא להחתים שחקנים חופשיים ללא תחת חוזה. האופציות שעומדות כרגע בפני פפ גווארדיולה הם דייגו קבאליירי בן ה-35, שוער ליברפול וקריסטל פאלאס לשעבר וסטיוארט טיילור שהיה חלק מסיטי שלוש שנים לפני שעזב ב-2012.



פפ. זקוק לשוער בדחיפות (AFP)


על פי "אס", המועמד האטרקטיבי ביותר להגיע הוא לא אחר משוער ריאל מדריד ואלוף אירופה בשלוש השנים האחרונות קיילור נבאס. יש לציין שגם אם שער נבחרת קוסטה ריקה יעזוב את הברנבאו, הוא מיועד להיות השוער השני בקבוצה.

El portero madridista es una de las opciones que maneja Guardiola para sustituir al lesionado Bravo https://t.co/pgqIfBCFqK

— AS (@diarioas) 22 באוגוסט 2018

נבאס כבר הצהיר שאין בכוונתו לעזוב את ריאל והוא ילחם על אפודת השוער הראשון עם טיבו קורטואה ולכן לא ברור אם ירצה להגיע בידיעה שהוא ישמש כשוער השני. אס כתב כי לבלאנקוס לא יפריע יתר על המידה למכור את השוער שיוון שיש לה שלושה שוערים נוספים בסגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי