פול אינס נגד מנצ'סטר יונייטד: הפכנו לבדיחה של הליגה

מוריניו
מוריניו | Gettyimages

שחקן העבר של השדים האדומים לא חסך במילים נגד מוריניו וקבוצתו: "הוא שכח את המסורת של הקבוצה, אין לו שום תוכנית משחק, המועדון נמצא בכאוס טוטאלי". מרסיאל, שכבר היה רגל וחצי מחוץ לקבוצה, צפוי להישאר

(גודל טקסט)
כפי שאנחנו מכירים, מצבה המקצועי הקשה של מנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות לא נעלם מעיניהם של אנשי התקשורת בממלכה ובמיוחד משחקני העבר שלה. אחד מהם הוא פול אינס, שלבש את המדים האדומים בשנים 1989-1995 וזכה עמה בשתי אליפויות.


הבוקר, הוא תקף בצורה חריפה את מוריניו וקבוצתו כשאמר שיונייטד הפכה לבדיחה של הכדורגל העולמי תחת המאמן הפורטוגלי: "יונייטד חייבת לפתור את הבעיות שיש לה בתחילת העונה, אחרת לא תוכל להילחם עם סיטי וליברפול על האליפות. אני מבין למה חלק מהאוהדים יצאו נגד מוריניו, המועדון נמצא בכאוס טוטאלי. מוריניו שכח למעשה את מסורת הכדורגל של יונייטד ואין לו שום תוכנית משחק. האוהדים בקבוצות השונות חוגגים כשהם רואים מה המצב ביונייטד".


אינס הוסיף: "הקבוצה הפכה לבדיחה של הליגה. אני מדבר על כולם. מהמנכ"ל אד וודוורד, מוריניו, פול פוגבה ואחרים. דבר כזה לעולם לא היינו רואים בעידן של אלכס פרגוסון. במיוחד לא בציבור. אם היו בעיות הן נפתרו מאחורי דלתות סגורות. אני מבין את האוהדים שיוצאים נגד מוריניו כי אתה רואה איזה כדורגל יפה משחקים בסיטי, ליברפול, צ'לסי וטוטנהאם. הן משחקות את הכדורגל של יונייטד. האוהדים רוצים לראות כדורגל התקפי, גם אם התוצאות לא תמיד יהיו טובות. הנהלת יונייטד אולי תומכת במוריניו, אבל הוא ניצב כרגע בפני אתגר רציני".


Manchester United legend blasts the club – calling them a 'laughing stock and joke' https://t.co/bJpSqg7QwOpic.twitter.com/ddxHmXsHvK

— Sun Sport (@SunSport) 22 באוגוסט 2018


שחקני העבר של הקבוצה גארי נוויל, פול סקולס ופול אינס יצאו לא רק נגד מוריניו, אלא גם נגד מנכ"ל הקבוצה אד וודוורד על הניהול הקלוקל שלו לטענתם: "אם וודוורד חשב שמוריניו לא מתאים, הוא היה צריך לומר לו בינואר האחרון 'אני לא נותן לך חוזה חדש'. ברגע שהאריך את חוזהו בצורה מיותרת באמצע העונה הוא היה מחויב להביא לו בלמים חדשים בקיץ גם אם כל אחד מהם עולה 120 מיליון ליש"ט".


בצד המקצועי, החדשות הטובות מבחינת הקבוצה הן שעל אף כל הפרסומים על רצונו לעזוב והסכסוך עם מאמנו ז'וזה מוריניו, אנטוני מרסיאל החליט להישאר בשדים האדומים ולהילחם על מקומו בהרכב עם אלכסיס סאנצ'ס, מרכוס ראשפורד וג'סי לינגארד. הצרפתי בין ה-22 פתח בהרכב קבוצתו בהפסד 3:2 לברייטון במחזור האחרון.



מרסיאל. צפוי להישאר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי