לוריס בילה שבע שעות במעצר, יאבד את סרט הקפטן?

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Gettyimages

שוער טוטנהאם ונבחרת צרפת נעצר על ידי המשטרה בעקבות נהיגה בשכרות, המועדון עשוי לקנוס אותו ולא ברור אם ישחק מול מנצ'סטר יונייטד ביום שני. הצרפתי התנצל: "לא הדוגמה שהייתי רוצה לתת כשחקן וכקפטן"

(גודל טקסט)
מבוכה בטוטנהאם. השוער הוגו לוריס, שמשמש כקפטן נבחרת צרפת וטוטנהאם, נתפס נוהג בשכרות ואחרי שהודה בכך עלול לאבד את סרט הקפטן שלו אצל התרנגולים שישחקו ביום שני (22:00, שידור ישיר בספורט2) באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד. לוריס טען שהוא לא מצליח לחזור לחיי השגרה אחרי הזכייה במונדיאל וזו הסיבה שפנה לטיפה המרה.


המשטרה עצרה אותו אתמול בשעות המוקדמות של הבוקר במערב לונדון והוא בילה שבע שעות במעצר. לוריס התנצל על הפרשה, אבל כעת לא ברור אם מאוריסיו פוצ'טינו ייתן לו לשחק מול יונייטד בעקבות מצבו הנפשי ואם כן, אם הוא יהיה הקפטן. בנוסף, הקבוצה עשויה לקנוס את השוער והארי קיין או יאן ורטונגן מועמדים לקבל את סרט הקפטן במקומו. "המועדון מתייחס בשיא החומרה לנושאים כאלה", אמר דובר המועדון. השוער חזר לשחק רק שבוע אחרי שחזר מהחופשה שאחרי המונדיאל ועמד בין הקורות בניצחון 0:2 על ניוקאסל.


בראיון ל"ל'אקיפ" אמר אתמול לוריס שהוא הרגיש ברכבת שדים מאז זכה במונדיאל: "קשה מאוד אחרי חודשיים מדהימים כאלה בתוך קבוצה שזכתה בגביע העולם ואחרי שקיבלתי אהבה גדולה כזאת, לחזור לחיי היומיום. פתאום צריך לעשות דברים רגילים של היומיום. אפילו להכין אוכל, לשטוף צלחות, לנקות את השולחן. אלה החיים האמיתיים ואני אוהב את זה, אבל צריך להסתגל לזה בחזרה".


לוריס גילה שנתפס על ידי המשטרה שביקשה לבדוק את כמות האלכוהול בגופו, אחרי שהיה בארוחה עם לורן קוסיילני מארסנל ואוליביה ז'ירו מצ'לסי. השוער שרשם 104 הופעות בנבחרת צרפת אמר: "מתנצל מכל הלב בפני המשפחה שלי, המועדון, החברים שלי לקבוצה, המנג'ר והאוהדים. לשתות אלכוהול ולנהוג זה דבר שלא יעלה על הדעת. אני לוקח את האחריות על עצמי. זו לא הדוגמה שהייתי רוצה לתת כשחקן וכקפטן".


Daily Express sport: Lloris arrest shame #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/lO98nzzeMU

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) August 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי