צפו: סיטי חילצה 1:1 אצל וולבס, ניצחון בכורה לארסנל

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Gettyimages

העולה החדשה הרשימה ואחרי 57 דקות בולי העלה אותה ליתרון, למרות שנגע בכדור בידו והיה בנבדל, אבל לאפורט איזן בדקה ה-69 והציל את האלופה מהפסד. 1:3 לאמרי והתותחנים על ווסטהאם, 2:2 בין בורנמות' לאברטון

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בפרמיירליג נפתח בסערה. וולבס עשתה כמעט ככל העולה על רוחה בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ בדרך לליגה הטובה בעולם, אבל היום (שבת) היא הוכיחה שהיא שווה הרבה יותר מזה כשהסתכלה לאלופה מנצ'סטר סיטי בעיניים ויכולה להרשות לעצמה להתאכזב בעקבות 1:1 ביתי בלבד. במשחקי אחר הצהריים, אברטון איבדה את רישארליסון בכרטיס אדום טיפשי וגם יתרון כפול ב-2:2 מול בורנמות' וארסנל חילצה 1:3 על ווסטהאם ונקודות ראשונות לעונה אחרי שנקלעה לפיגור מפתיע.

וולבס – מנצ'סטר סיטי 1:1
וולבס חיפשה ניצחון פרמיירליג ראשון אחרי שש שנים והייתה קרובה לכך שבדקה ה-57 העלה אותה ווילי בולי ליתרון, על אף שנגע בכדור בידו וגם היה בעמדת נבדל (וההחלטה לוותר העונה על ה-VAR שוב תעלה על סדר היום), אך כעבור 12 דקות מצב נייח סידר לאיימריק לאפורט שער בנגיחה ממרכז הרחבה ומנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה סחטו נקודה.

מנצ'סטר סיטי הציגה דקות טובות וגם "סבלה" מיום נפלא של השוער רוי פטריסיו, שבין השאר לקח בעיטה של ראחים סטרלינג לחיבורים ומחוסר מזל אחרי בעיטות של אגוארו לקורה ולמשקוף בדקה ה-90, אבל לא הצליחה להתעלות מעל לעולה החדשה שאחרי תיקו ביתי מול אברטון והפסד בלסטר נתנה לכל העולם הצצה לפוטנציאל העצום שבקבוצה. האלופה כאמור עם איבוד נקודות ראשון העונה אחרי 0:2 באמירויות על ארסנל ו-1:6 מוחץ על האדרספילד.


פטריסיו קולט, אגוארו נשאר מתוסכל (AFP)

הרכבים
וולבס: רוי פטריסיו, ראיין בנט, קונור קודי, ווילי בולי, ג'וני קסטרו (רובן, 85), רובן נבס, ז'ואאו מוטיניו, מאט דוהרטי, דיוגו ז'וטה, הלדר קוסטה (אדאמה טראורה, 72), ראול חימנס.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, וינסנט קומפאני, איימריק לאפורט, בנז'מן מנדי, פרננדיניו, אילקאי גונדואן (לירוי סאנה, 77), ברנרדו סילבה (גבריאל ז'סוס, 62), דויד סילבה, ראחים סטרלינג (ריאד מאחרז, 85), סרחיו אגוארו.

מהלך המשחק
דקה 17: חימנס כובש מקרוב לוולבס וכמעט מפתיע, אך השער נפסל בטענת נבדל מוצדקת. סיטי הגיבה במתפרצת שהסתיימה בקורה של אגוארו.



חימנס. כמעט הפתיע את האלופה (Gettyimages)

דקה 22: הזדמנות גדול לסיטי! סטרלינג בעט לפינה הימנית הגבוהה, פטריסיו הדף בקצות האצבעות.

דקה 56: קוסטה עבר את לאפורט ובאחד על אחד מול אדרסון לא הצליח להכניע את השוער הברזילאי שסיפק הצלה גדולה.

דקה 57, 0:1 לוולבס! בולי הגיע לכדור שהוגבה לרחבה ונגח אותו לרשת. למרות שהיה בנבדל ונגע בידו, השופט אטקינסון החשיב את השער.


בולי כובש עם היד מעמדת נבדל (Gettyimages)


דקה 69, סיטי משווה ל-1:1:
הכשלה על סף הרחבה אלכסונית מהשער הובילה לכדור חופשי שגונדואן הגביה היישר לרחבת החמש, שם עלה גבוה מעל כולם איימריק לאפורט.


לאפורט ממהר לחדש את המשחק אחרי השוויון (Gettyimages)

ארסנל – ווסטהאם 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה, אונאי אמרי והתותחנים עם נקודות ראשונות העונה. זה נפתח רע מבחינתם כשמרקו ארנאוטוביץ' נהנה מבישול של פליפה אנדרסון והכניע את פטר צ'ך מחוץ לרחבה, אבל השער מהדקה ה-25 נמחק במהרה בדקה ה-30 על ידי נאצ'ו מונריאל והמהפך הושלם בדקה ה-70 כשאלכסנדר לקאזט שעלה מהספסל במחצית העביר רוחב שפגע בדיופ וחדר לשער הפטישים. עמוק בתוספת הזמן בישל הקטור ביירין לדני וולבק שכבש בקלילות וחתם את תוצאת המשחק.


מונריאל יודע למי להודות על הבישול (AFP)

בורנמות' – אברטון 2:2
במחזור הפתיחה אברטון סיימה ב-2:2 בחוץ מול וולבס, היום במגרשה של בורנמות' היא אפילו איבדה יתרון כפול בדרך לאותה התוצאה. היא גם איבדה את הברזילאי רישארליסון באדום ישיר בדקה ה-41 בעקבות תנועת נגיחה בשחקן יריב, אבל ת'יאו וולקוט (56) ומייקל קין (66) הסתדרו ב-10 שחקנים וניצלו כמובן את העובדה שגם אדם סמית' מבורנמות' הורחק בין לבין, בדקה ה-61. כשזה כבר היה נראה גמור, המקומיים חזרו למשחק מפנדל של ג'ושוע קינג (75) ושער בזק ארבע דקות אחר כך מראשו של ניית'ן אקה.


תוצאות נוספות
האדרספילד 0 (ג'ונתן הוג הורחק, 64) – קרדיף 0:0

סאות'המפטון 1 (ראיין ברטרנד 52, פייר הוייברג הורחק, 77) – לסטר 2 (דמראיי גריי 56, הארי מגווייר 90)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי