צפו בתקציר: צ'לסי נשארה מושלמת עם 1:2 על ניוקאסל בחוץ

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

פנדל מוצלח של הזאר (76) ועצמי של ידלין (87) השאירו את סארי במאזן מושלם וצמוד בפסגה לליברפול עם 9 נקודות. עם ווטפורד מושלמת עם 1:2 על קריסטל פאלאס. 2:4 משוגע לפולהאם על ברנלי

(גודל טקסט)
משחקי המחזור השלישי בפרמיירליג נמשכו היום (ראשון) ובמוקד צ'לסי גברה 1:2 על ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק ושמרה על מאזן מושלם צמוד לליברפול ולווטפורד, שניצבת גם היא עם תשע נקודות בפסגה אחרי 1:2 על קריסטל פאלאס.


ניוקאסל – צ'לסי 2:1 (צפו בתקציר)
הבלוז השיגו שלוש נקודות חשובות בסיינט ג'יימס פארק, וכאמור נשארו מושלמים בפסגת הטבלה על חשבון קבוצתו של רפא בניטס, שעדיין ללא ניצחון העונה. שתי הקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה מאופסת, ורוב האירועים התרחשו החל מהדקה ה-76 כשמרקוס אלונסו הוכשל ברחבה ואדן הזאר, שפתח לראשונה בהרכב העונה, הכניע את מרטין דוברבקה מהנקודה הלבנה ועלה ל-0:1.


המארחת לא ויתרה ובדקה ה-83 דיאנדרה ידלין בישל את ה-1:1 לחוסלו, אך ארבע דקות לאחר מכן בעיטה של אלונסו מתוך הרחבה פגעה באמריקאי, והמשיכה משם לשער קבוצתו כדי להחזיר את היתרון לכחולים.מאוריציו סארי ניצב כעת במקום השני מתחת לליברפול ומעל ווטפורד בזכות יחס שערים, כשניוקאסל נשארה עם נקודה בודדת ובמחזור הבא מחכה לה לא אחרת ממנצ'סטר סיטי.



הבלוז חוגגים מאזן מושלם בליגה (Gettyimages)


פולהאם – ברנלי 2:4 (צפו בתקציר)
בתום משחק משוגע הקוטג'רס וסלבישה יוקאנוביץ' השיגו נקודות ראשון בליגה וטיפסו מעל הקו האדום, על חשבון ברנלי שירדה מתחתיו. זה התחיל ממבצע של שחקני הרכש כבר בדקה הרביעית כשלוסיאנו וייטו בישל לז'אן-מיקאל סרי, אך ג'פרי הנדריק השווה שש דקות לאחר מכן (10). צמד של אלכסנדר מיטרוביץ' (36, 38) עזר לפולהם לפתוח פער של 1:3, וג'יימס טרקובסקי השאיר את האורחים בחיים כשצימק ל-3:2 לפני הירידה להפסקה. במחצית השנייה היו הרבה פחות שערים ואנדרה שורלה הגרמני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-83.


Our @premierleague campaign is off and running!! Well in boys!! #FULBUR#COYWpic.twitter.com/nJjTiGL8UN

— Fulham Football Club (@FulhamFC) August 26, 2018

ווטפורד – קריסטל פאלאס 1:2 (צפו בתקציר)
במשחק המוקדם של היום ניצחה ווטפורד 1:2 את קריסטל פאלאס והיא עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים. רוברטו פריירה (53) וחוסה הולבאס (71) כבשו לצרעות, ווילפריד זאהה (78) רק צימק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי