וארדי פרש מנבחרת אנגליה: "קשה להיות בסגל ולא לשחק"

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Gettyimages

חלוץ לסטר שוחח עם סאות'גייט והבהיר שהוא מעדיף להתרכז במשחקי הפריימרליג, אך נראה שהשיקול המרכזי להחלטתו הוא המקום המובטח ב-11 של קיין. עם זאת, זימונו בעתיד עדיין אפשרי. גם גארי קייהיל יסיים את דרכו

(גודל טקסט)

אחרי מעט יותר משלוש שנים כשחקן סגל נבחרת אנגליה, ג'יימי וארדי החליט לפרוש משלושת האריות. בינואר הקרוב יהיה חלוץ לסטר בן 32 והיום הוא אישר את הפרסומים בתקשורת האנגלית על כך שהודיע לאחרונה למאמן גארת' סאות'ייט על כוונתו להתמקד במשחקי קבוצתו בלבד.

אחת הסיבות המרכזיות להחלטה של וארדי היא העובדה שהבין כי הוא לא יהיה החלוץ הראשון של הנבחרת לאור העובדה שכוכב הנבחרת הוא החלוץ הארי קיין. בנוסף אמר וארדי לסאות'גייט שהוא מעוניין להקדיש יותר זמן למשפחה. במהלך הקריירה וארדי צבר 26 הופעות בינלאומיות וכבש 7 שערים אחרי שזומן לראשונה בגיל 28 בלבד, ביוני 2015. מאז הוא זומן לסגל של אנגליה בכל משחק ורשם שלוש הופעות ביורו 2016 וארבע במונדיאל 2018.

סאות'גייט התקשר לחלוץ לפני מספר שבועות וביקש ממנו להשתתף בצמד המשחקים מול ספרד ושווייץ, אבל חלוץ לסטר אמר שהוא נחוש לעזוב. לפי הידיעה וארדי סיכם עם סאות'גייט שהוא לא סוגר את הדלת לחלוטין ויסכים לחזור אם חלוץ מסוים יסבול מפציעה לאור העובדה שאנגליה לא משופעת בחלוצים מובילים.


קיין. החלוץ הבכיר של שלושת האריות ואחת הסיבות לפרישת וארדי (Gettyimages)

החלוץ אישר את הידיעה ל"גארדיין": "חשבתי לפרוש מהנבחרת כבר הרבה זמן, אני לא הופך לצעיר יותר. רציתי להיות הוגם עם המאמן שרוצה להצעיר את הנבחרת והייתה לו הצלחה במונדיאל. סיימנו במקום רביעי והשווינו את השיא שלנו מחוץ לאדמת אנגליה ואמרתי לו שזה הזמן הכי טוב לעזוב. הנסיעות למרחקים בידיעה שאני לא משחק כמעט אלו דברים שהשפיעו על ההחלטה שלי. אם אתה בסגל אתה גם רוצה לשחק. הסברתי את כל זה לסאות'גייט".

זמן קצר לאחר מכן נודע כי גם בלם צ'לסי גארי קייהיל יסיים את דרכו בנבחרת על פי החלטתו, אולם הוא גם כך לא היה זוכה לזימון לשלושת האריות בזמן הקרוב לאור העובדה שלפחות נכון לימים אלו הוא מחוץ לתוכניות של מאוריציו סארי, מנג'ר הבלוז. בניגוד לווארדי, קייהיל שיחק בנבחרת החל מהנבחרות הצעירות ובבוגרים רשם 61 הופעות וכבש חמש פעמים. במונדיאל האחרון הוא רשם הופעה אחת וכמו וארדי, גם הוא יעמיד את עצמו לרשות סאות'גייט אם תסבול הנבחרת ממחסור בבלמים עקב פציעות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי