דיווח: הפסד לברנלי יסיים את דרכו של מוריניו ביונייטד

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

לא שקט בשדים האדומים. לפי "דיילי מייל", המנג'ר הפורטוגלי חייב לנצח ביום ראשון הקרוב, אך לפי "מירור" ו"טלגרף" הוא עדיין זוכה לתמיכת משפחת גלייזר. פוגבה ל"סאן": "אפילו אנחנו לא מבינים מה קרה. זה מוזר"

(גודל טקסט)
"יש לז'וזה מוריניו משחק אחד כדי להציל את עצמו מפיטורין", נכתב הבוקר (רביעי) ב"דיילי מייל" האנגלי, לפיו המנג'ר הפורטוגלי יפוטר ממנצ'סטר יונייטד אם לא ינצח את ברנלי בחוץ ביום ראשון הקרוב (18:00, שידור ישיר בספורט1). זו הכותרת הראשית של מדור הספורט של העיתון, שמצטט שחקנים בעילום שם. עוד נכתב שגם השחקנים וגם הצוות המקצועי של הקבוצה מאמינים שמוריניו חייב לנצח ביום ראשון את ברנלי שפתחה רע את העונה ומדורגת כרגע מתחת לקו האדום עם נקודה אחת.


בנוסף נטען ב"מייל" שהאפשרות שאד וודוורד יפטר את מוריניו נידונה בצורה גלויה במתחם האימונים בקרינגטון, שם ההרגשה מזכירה את הימים האחרונים של לואי ואן חאל בקבוצה ב-2016, לפני שחוזהו הותר והוא הוחלף באותו קיץ על ידי מוריניו עצמו. השם שמועלה והועלה קודם לכן כמחליף אפשרי הוא של זינדין זידאן. "ההרגשה שמוריניו יעזוב בקרוב", אמר אחד הגורמים במועדון. "יש כאלה שאומרים כבר אחרי ברנלי (אם לא ינצח) ויש כאלה שטוענים שזה יקרה במהלך ספטמבר. המועדון ימשיך לגבות אותו, אבל כולם זוכרים מה קרה עם ואן חאל".


וודוורד לא רוצה להחליף מנג'ר שלישי בתוך ארבע וחצי שנים, אבל יהיה עליו לחץ עצום לעשות זאת במקרה של הפסד שלישי רצוף. העיתון כותב שמוריניו לא איבד את חדר ההלבשה, אבל השחקנים לקחו לתשומת ליבם את התלונות שלו נגד ההנהלה ואין גיבוש חברתי. רק שמונה שחקנים חזרו מהמשחק באולד טראפורד למלון של הקבוצה אחרי ההפסד 3:0 לטוטנהאם, בעוד שאחרים עשו דרכם הבייתה לבדם ופול פוגבה נסע ברולס רויס עם נהג צמוד. וודוורד הגיע לחדר ההלבשה אחרי ההפסד ושוחח ארוכות עם מוריניו. אחת הסיבות לפיטוריו תהיה גם יחסים מתוחים עם פוגבה, אנתוני מרסיאל, לוק שואו, אריק באיי ואחרים. דבר שקרה לאורך 18 החודשים האחרונים. שחקנים אחרים תומכים בו כמו דויד דה חאה, שהעלה תמונה בה שחקני יונייטד מחזיקים ידיים וכתב: "מאוחדים יותר מתמיד".


MAIL SPORT: José one loss from the sack #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/8SG6MFu37g

— Neil Henderson (@hendopolis) August 28, 2018

עם זאת, בעוד שב"דיילי מייל" נטען שפיטורי מוריניו קרובים, בשאר העיתונים כמו "טלגרף" ו"דיילי מירור" נכתב שנציגי משפחת גלייזר שמחזיקה בקבוצה אמרו למוריניו שהם תומכים בו כרגע, אבל גם הם יודעים שהקבוצה חייבת להשתפר בעיקר באולד טראפורד וחוששים מהרגע שהאוהדים ייצאו נגד המנג'ר. עוד נכתב שמוריניו יודע שהוא חייב לנצח בברנלי כדי להרגיע את המערכת ושוודוורד והנהלת הקבוצה היו מעודדים מהיכולת במחצית הראשונה מול טוטנהאם. ב"סאן" הלונדוני נכתב ששחקנים בחדר ההלבשה הביעו אי הבנה מהטקטיקות של מוריניו והעובדה שביצע שישה שינויים מההפסד 3:2 לברייטון, כולל הסטת אנדר הררה לעמדת בלם שלישי. פול פוגבה צוטט בעיתון: "אפילו אנחנו לא מבינים מה קרה. זה מוזר מאוד". 


שחקנים ופרשנים יצאו בעד המנג'ר הפורטוגלי. שוער העבר של יונייטד מרק בוסניץ' ומאמן וויילס ריאן גיגס הביעו תמיכה במוריניו. גיגס אמר: "הייתי ביונייטד ביום שני כאוהד. הגיע הזמן שכל האוהדים יתאחדו ביחד ויתמכו בהנהלה ובמנג'ר של הקבוצה".

MIRROR SPORT: You're STILL the man #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/JqnWniIgYP

— Neil Henderson (@hendopolis) August 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי