יונייטד הציעה למרסיאל הארכת חוזה בניגוד להחלטת מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

קרע נוסף אצל השדים האדומים? על פי דיווחים, הנהלת הקבוצה הציעה לחלוץ הצרפתי חוזה חדש עם שדרוג בשכרו, זאת בניגוד לרצונו של המאמן שרצה להיפרד ממנו כבר בקיץ. גם הפרידה מעוזרו פאריה פגעה בו

(גודל טקסט)
הבלאגן במנצ'סטר יונייטד ממשיך. מעבר למצבה המקצועי הרעוע, עם שני הפסדים רצופים מתחילת העונה, הנהלת הקבוצה נמצאת בחיכוך עם מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו, כשהיא מעבירה לו מסר ברור שהוא אינו שולט יותר בשחקני הקבוצה.


המנג'ר הפורטוגלי ביקש כבר בתחילת העונה למכור את אנטוני מרסיאל בגלל שהוא אינו מאמין בו יותר. למרות זאת, על פי דיווחים הוצע למרסיאל הארכת חוזה לחמש שנים נוספות ואף שדרוג בשכרו, 130 אלף ליש"ט במקום 90 בשבוע. צעד חריג מאוד כלפי שחקן שבקושי זוכה לדקות משחק.


במירור תיארו את ההצעה למרסיאל כעוד דוגמא למלחמה הבלתי פוסקת בין הנהלת הקבוצה למוריניו. כזכור, בחודש יולי האחרון קנס המנג'ר את הצרפתי אחרי שעזב את מחנה הקבוצה בארה"ב כדי להיות נוכח בהולדת בנו. סוכנו של מרסיאל, פיליפ למבולי, טען אז שמרסיאל חייב לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כדי לחזור לנבחרת צרפת אחרי שאיבד מקומו בנבחרת. המועדון סירב לדרישת מוריניו למכור את השחקן מכיוון שהם סבורים שלא יקבלו עליו את הסכום בו נקנה והם רוצים להשביח אותו.


Martial War – Old trafford board offer French striker new five-year deal…. despite trying to sell him #MUFCpic.twitter.com/pP6wBFiLN4

— george diamataris (@90min_plus3) 29 באוגוסט 2018


על פי העיתון דיילי מייל, מרסיאל מוכן להישאר כיוון שהוא בונה על עזיבה אפשרית של מוריניו. במידה ואכן יעזוב, אתלטיקו מדריד ומילאן התעניינו בו, אבל הוא חושב שיוכל לפתוח פרק חדש ביונייטד אם מוריניו יעזוב. בעיתון אף רואים בהשארותו של הצרפתי ניצחון של המנכ"ל אד וודוורד על המיוחד. 

על פי הדיווחים, סיבה נוספת לפיחות במעמדו של המאמן והביקורת הרבה עליו היא עזיבתו של עוזר המאמן רוי פאריה, בלעדיו מוריניו מרגיש שנשאר לבדו במערכה. בעבר אמר מוריניו כמה פעמים שפאריה חושב כמוהו ויש להם אישיות דומה. זו העונה הראשונה שמוריניו לא עובד איתו אחרי שהיה חלק מההצלחות הגדולות בפורטו, צ'לסי, אינטר וריאל מדריד. הקרובים לפאריה טוענים שהוא רצה פסק זמן ומתכנן בעתיד להיות מאמן ראשי בעצמו. כעת, עוזרו הקרוב של המיוחד הוא מייקל קאריק. 



מרסיאל. ישאר בניגוד לעמדת מאמנו? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי