"סאנה היה חשוב בעונה שעברה, ואני מקווה שגם העונה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מצד אחד פפ גווארדיולה לא סופר את החלוץ הגרמני, מצד שני הוא מחמיא לו למרות שלא היה בסגל ב-1:2 של סיטי מול ניוקאסל. כובש שער הניצחון, ווקר: "רגע מרגש עבורי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי שוב לא שיחקה כדורגל גדול, אבל חזרה לנצח והיא עדיין בפער שתי נקודות מהמקום הראשון אחרי שגברה באיתיחד על ניוקאסל 1:2. קייל ווקר עם גולאסו מ-30 מטר חגג שער ראשון מאז הגיע לקבוצה בקיץ 2017. ווקר מנע מבוכה לסיטי שכבר הובילה משער של סטרלינג אבל ספגה מרגלי ד'אנדרה ידלין. בקבוצה של גווארדיולה רצו לחגוג את אירוע העשור לרכישת הקבוצה על ידי המשקיעים מאבו דאבי. 


החדשות העיקריות בקבוצה הן שלירוי סאנה, שכזכור לא נכלל בסגל גרמניה למונדיאל, לא היה בסגל של מנצ'סטר סיטי וכרגע עתידו נראה מעורפל והוא נראה עצוב ומצוברח ביציע. פפ גווארדיולה טען שאין שום בעיה איתו, אבל השחקן עצמו, שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין בפרמיירליג בשנה שעברה לא נמצא בתוכניות.


לפי הדיווחים, הגרמני לא הרשים את פפ באימוני אמצע השבוע. הוא עלה בשבוע שעבר מהספסל ושיחק 14 דקות מול וולבס, אבל לא גילה יכולת טובה. פפ אמר בסיום: "לקחתי את ההחלטה על סאנה בגלל הצורה בה משחקת היריבה וממה שראיתי מדי יום באימונים. סאנה היה חשוב מאוד לנו בשנה שעברה ואני מקווה שזה יהיה כך גם העונה. יש לי שישה חלוצים. אני משחק עם שניים, שחקן כנף ואחד על הספסל. אז זה מה שהחלטתי".


פפ טען שלא שלח את סאנה ליציע בגלל יכולתו נגד וולבס: "הוא ניסה את הכל בדקות בהן שיחק. אולי לא היה מדויק מספיק, אבל השחקנים יודעים ממני שטעויות הן חלק מהתהליך וזה בסדר עבורי". סאנה יכול להתנחם בכך שזומן לסגל גרמניה אחרי שלא היה במונדיאל. על היכולת של סיטי אמר פפ: "שיחקנו לא רע. בעיקר במחצית השנייה. יש לנו 10 מ-12 נקודות עד כה אז אני מאושר מזה. היכולת שלנו עוד תשתפר זה רק תחילת העונה. אנחנו עוד לא בהילוך גבוה".


ווקר שכבש את שער הניצחון אמר: "זה היה רגע מרגש עבורי. לא כבשתי בשנה שעברה, אבל שמח שהבאתי ניצחון חשוב. השיטה של פפ מאפשרת לי לעלות למעלה. היה חשוב שנחזור אחרי התיקו מול וולבס".


רפא בניטס שהפסיד ועוד לא ניצח ומדורג מעל הקו האדום עם נקודה אמר: "ראיתי מספיק כדי להיות אופטימי שנשאר בליגה. אסור להסתכל על הטבלה בשלב הזה".


ב"מייל און סאנדיי" השוו בין ההשקעות של ניוקאסל כשפפ גווארדיולה פתח עונה שלישית לזו של ניוקאסל בתקופה וברור שהכסף מדבר. ניוקאסל השקיעה רק 142.6 מיליון ליש"ט וסיטי לעומתה 451.1 מיליון ליש"ט. בנטו (אחרי מכירות) זה יוצא 396 לסיטי, 24.4 לניוקאסל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי