מוריניו: כרזה נגד וודוורד? אני מסתכל לשמיים רק כשצריך עזרה מאלוהים

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד הקדיש את ה-0:2 על ברנלי למנכ"ל, אבל הדגיש: "התוצאה משקרת, היינו צריכים להבקיע יותר". על האדום שספג ראשפורד: "הוא נאיבי, היה צריך להוציא לו צהוב". על פוגבה: "ימשיך לבעוט פנדלים"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו הקדיש את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד אתמול (ראשון) 0:2 על ברנלי למנכ"ל שלו כשאמר בסיום: "ניצחנו עבור אד וודוורד". השניים כביכול היו על סכינים וההתנהלות של מוריניו אפילו גרמה לכך שאוהדי יונייטד שכרו מטוס עם כרזה: "וודוורד מומחה בכשלונות", אבל זה לא מנע ממוריניו לומר אחרי המשחק שהוא זכה לקריאות עידוד ללא הרף מ-2,400 אוהדי יונייטד שהגיעו לטרף מור. מוריניו נשאל איך הרגיש שהאוהדים תמכו בו ואמר: "המנג'ר לא חשוב. זה רק השחקנים חשובים והם תמכו גם בהם. בעשר הדקות הראשונות שיחקנו טוב מאוד, זה הזכיר לי את המחצית הראשונה מול טוטנהאם".


היה זה מוריניו שהאשים את וודוורד שלא הביא לו את שחקני הרכש אותם ביקש. כשנשאל על הכרזה אמר בחיוך: "אני מסתכל על השמיים במהלך המשחק רק אם אני צריך לבקש עזרה מאלוהים. לא ראיתי את המטוס עם הכרזה ששכרו הבחורים, אבל זה וודוורד ניצח 0:2. התחלנו לנצח את המשחק הזה כבר בהפסד לטוטנהאם באולד טראפורד, כי אם האוהדים היו מגיבים רע להפסד הקבוצה היתה מאבדת ביטחון, אבל הם תמכו בנו למרות שהרגשנו את הלחץ. זה היה יכול להיות שבוע רע מאוד, שהתחיל כשהפסדנו בבית, אבל האוהדים נתנו לשחקנים את ההרגשה שהם בכיוון נכון ולכן זה היה שבוע טוב ושיחקנו טוב מול ברנלי. זו היתה הופעה טובה מאוד של כל הקבוצה. שחקנים כמו מרואן פלאיני, ויקטור לינדהולף וכריס סמולינג היוו חבורה מצוינת של שחקנים. ללוק שואו היתה הופעה מצוינת. היינו צריכים להבקיע יותר משני שערים, התוצאה משקרת".


בעיתון "מירור" נכתב שמוריניו שוב לא ירד למנהרת השחקנים מיד לאחר המשחק כפי שהוא נוהג ברוטינה שלו כבר כמה עונות. הוא היה חייב לומר תודה לאוהדים שהגיעו לברנלי לעודד והלך אליהם ליציע, לחץ ידיים והביא להם מתנות מוזרות. זהו אותו מוריניו שאמר ערב המשחק שהוא לא מאלה שקופצים למצלמה אחרי שערים, ודיבר על כך שבניצחונות הוא הראשון שיורד מכר הדשא ורק בהפסדים הוא יורד אחרון. הפעם היתה לו סיבה טובה להישאר עוד כמה דקות על המגרש.


מוריניו עם פוגבה.
מוריניו עם פוגבה. "ימשיך לכבוש עבורנו שערים חשובים" (Gettyimages)


ההרחקה של מרכוס ראשפורד, עשר דקות בלבד אחרי שנכנס לשחק: "לא ממש ראיתי מה קרה, אבל זה נראה לי כמו עניין של נאיביות מצד ראשפורד שמשחק אולי שלוש שנים בבוגרים. הוא עדיין ילד, ומצד שני היו ניסיון של עשרים שונות משחק מצד פיל בארדסלי. אולי היה צריך לשלוף לשניהם צהוב".


אחרי הרחקתו של ראשפורד לאחר שנגח בבארדסלי שנכנס בו בפראות, כעת קיים חשש שהוא יורחק לשלושה משחקים. ראשפורד מיהר לפרסם בטוויטר הודעה שהוא מצטער על המעשה. "הרגשות התגברו עלי. אסור היה לי להגיב בצורה כזאת. מתנצל עבור כולם במועדון ועבור כל אוהדי יונייטד".


Emotions got the better of me, I shouldn't of reacted like that. Sorry to everyone at the club and all the fans #MUFCpic.twitter.com/6UWnxd4yYo

— Marcus Rashford (@MarcusRashford) 2 בספטמבר 2018


מוריניו טען שפול פוגבה ימשיך לבעוט פנדלים למרות ההחמצה שלו אתמול אחרי ההכשלה על ראשפורד. "אני מעולם לא מעביר ביקורת על שחקנים שמחמיצים פנדלים. פוגבה כבש עבורנו ועוד יכבוש שערים חשובים". על רומלו לוקאקו: "הוא שיחק טוב מאוד. היה יכול לכבוש שלושה שערים, אבל היה כנראה עייף אחרי שנשארנו עם עשרה שחקנים".


Monday's MIRROR Sport: "Bosses Go NUTS" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/p9OgbvYbuY

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) September 2, 2018


מוריניו דחה במסיבת העיתונאים שמועוןת לפיהן כריסטיאנו רונאלדו היה מועמד לעבור למנצ'סטר יונייטד לפני שבחר ביובנטוס, והמאמן סירב אז לקבל אותו חזרה: "הוא מעולם לא היה על השולחן כאפשרות שיגיע. זה לא היתה שאלה של כן או לא, כי הוא לא היה אפשרות בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי