"פול פוגבה שוחח עם מוריניו וסיכם שיישאר עד תום העונה"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

"מירור" מדווח שלמרות רצונו של אלוף העולם הטרי לעזוב את תיאטרון החלומות כבר בינואר, שיחה עם המנג'ר הובילה לכך שמנצ'סטר יונייטד תמכור אותו רק בקיץ הבא

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סירבה הקיץ למכור את פול פוגבה בכל מחיר, למרות שסוכנו מינו ראיולה לחץ על המועדון לשחררו לברצלונה שרצתה בו ואף טען שהשחקן רוצה לעזוב בגלל יחסיו עם ז'וזה מוריניו. בהמשך ישיר לכך, כנראה שבכל מקרה פוגבה ינסה לחדש את המאמצים בינואר הקרוב כשחלון ההעברות ייפתח מחדש. פורסם כבר שגם יובנטוס מעוניינת בו ובכל מקרה הוא ירצה לעזוב לקבוצה בה יוכל לבטא את הכדורגל שלו בצורה חופשית יותר.

במקביל פרסם הבוקר (חמישי) "מירור" כי יש הבנה בין פוגבה למועדון על כך שהוא לא ינסה לעזוב בינואר וישלים את השנה ביונייטד. לפי הידיעה, פוגבה שוחח עם ז'וזה מוריניו והסכים להשעות בשנה את דרישתו לעזוב. דבר דומה היה עם כריסטיאנו רונאלדו שרצה לעזוב ב-2008 והוא סיכם עם אלכס פרגוסון להישאר עוד עונה ולאחר מכן נמכר ב-80 מיליון ליש"ט לריאל מדריד

במנצ'סטר יונייטד מודעים לכך שבכדורגל המודרני אי אפשר להחזיק בכוח אף שחק ואם פוגבה ימשיך להתעקש גם בקיץ הבא על עזיבתו, יצטרכו למכור אותו במוקדם או במאוחר. האתר "קאלצ'ומרקטו" האיטלקי פרסם שביונייטד הכינו תוכנית חירום אם יצטרכו למכור את פוגבה והימרו על הסרבי המוכשר של לאציו סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' כשחקן שיכול להיכנס לנעליו.


פוגבה וסאנצ'ס. אלוף העולם רוצה לעזוב, הצ'ליאני הוא שיאן השכר באנגליה (AFP)

לאציו דרשה עליו בקיץ תחילה 150 מיליון יורו ולפי דיווחים הייתה מוכנה למכור אותו גם ב-120 מיליון יורו, אבל המועדונים שרצו אותו נרתעו מהמחיר הגבוה. עוד לפי הידיעה, לאציו לא תהיה מוכנה לשמוע על אף הצעה מתחת ל-100 מיליון יורו. אם פוגבה יימכר מחירו עשוי להגיע ל-150 מיליון יורו ויאפשר ליונייטד לרכוש את סאביץ'.

בתוך כך פרסם ה"סאן" כי יונייטד מובילה בפרמיירליג בעוגת השכר המשולמת לשחקנים על ידי שאר הקבוצות. לפי הידיעה יונייטד משלמת 300 מיליון ליש"ט לשחקניה. זאת לאחר שיפורסמו הוצאות השכר באופן רשמי לעונת 2017/18. אלכסיס סאנצ'ס הוא שיאן השכר בליגה עם משכורת מטורפת של 505 אלף ליש"ט לשבוע. לפני שנה הם היו המועדון הראשון ששבר את מחסום ה-250 מיליון ליש"ט באנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי