רק רשת: גרינפלד ישפוט באלופות, נקבע מועד לגמר גביע הטוטו

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | עדי אבישי

השופט הבינלאומי יזכה לייצג את ישראל בשלב הבתים היוקרתי, מכבי חיפה ומכבי ת"א ייפגשו במושבה בעוד כשלושה שבועות. וגם: טרזגה המצרי מפרגן לשחקן הטוב בעולם ושריפה פרצה בסמוך לסמי עופר

(גודל טקסט)

שריפה פרצה ליד אצטדיון "סמי עופר"
משטרת ישראל הודיעה על פריסת כוחות לבסיס הצבאי בטירת הכרמל, בו החלה שריפה המתקדמת בוואדי לכיוון כללי רמת אלמוגי. אין סכנה בשלב זה לאדם או לרכוש, אך ניתן להבין אוהדים שראו את התמונה שפרסמה המשטרה וחששו למצבו של אצטדיון "סמי עופר" בחיפה.



השריפה הסמוכה לסמי עופר (דוברות המשטרה)


שחקני בני יהודה ביקרו ילדים בבית החולים "שניידר"





המנהלת הודיעה: גמר גביע הטוטו ייערך במושבה
משחק גמר גביע הטוטו בין מכבי חיפה למכבי ת"א יערך ביום רביעי (26/09/2018) בשעה 20:45 באצטדיון המושבה, אישרה הבוקר מנהלת הליגות.


אוראל גרינפלד ישפוט משחק במחזור השני בליגת האלופות

הישג משמעותי לשופט אוראל גרינפלד ולאיגוד השופטים – לראשונה מאז 2007 שובץ שופט ישראלי בשלב הבתים של ליגת האלופות. גרינפלד ינהל משחק במחזור השני במפעל, אופ"א בקרוב תמסור איזה מהמפגשים.


יריב טפר
, מנכ"ל האיגוד מסר: "זאת גאווה גדולה ותחושת סיפוק עצומה. אין ספק ששיבוצו של אוראל  גרינפלד בליגת האלופות הוא בראש ובראשונה תולדה ליכולת המרשימה של גרינפלד כשופט והוא גם נותן חיזוק ותמיכה משמעותיים לתכנית עבודה שיטתית וארוכת טווח לפיה פועל איגוד השופטים במישור המקומי והבינלאומי. מקווה שבשנים הקרובות ישובצו עוד שופטים ישראליים ברמות הגבוהות ביותר, דבר שיסייע לשידרוג נוסף ברמת השיפוט של השופטים במישור המקומי. עבור האיגוד ועבור הכדורגל הישראלי זאת בהחלט פתיחה נפלאה ומבטיחה לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה"



אוראל גרינפלד. בכל זאת יהיה ישראלי העונה בליגת האלופות (עדי אבישי)



הווידוי של אלברו מוראטה
כשמסתכלים על העונה שעברה המאכזבת של צ'לסי, אחד השחקנים שספג את מירב חיצי הביקורת הוא אלברו מוראטה הספרדי שנרכש מריאל מדריד. בראיון למירור האנגלי, החלוץ התוודה ואמר שאחת הסיבות ליכולת הלא טובה שהציג היא שיטת המשחק בה דגל מאמנו הקודם, האיטלקי אנטוניו קונטה. "אחת הסיבות שבגללן סבלתי בשנה שעברה הייתה שיטת המשחק של אנטוניו קונטה שלא תאמה את הסגנון שלי". אמר הספרדי. "עם סארי קל לי יותר".


Morata: I suffered due to Conte's style https://t.co/I1JkHkHNuEpic.twitter.com/vUZfnQJkC8

— AS English (@English_AS) September 5, 2018


טרזגה עם מחמאה אדירה למוחמד סלאח
זה שמוחמד סלאח הוא השחקן המשמעותי ביותר בנבחרת מצרים, כבר מיותר לציין. היום, קבלנו הוכחה נוספת למעמדו הבכיר בנבחרת הפרעונים כשחברו לסגל, מחמוד טרזגה, העלה תמונה עם הכוכב לרשתות החברתיות ורשם: "עם השחקן הטוב בעולם". 


Working out with the best player in the world.❤️ pic.twitter.com/YeRC3Dxi3e

— Mahmoud Trezeguet (@Trezeguet) September 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי