דיווח: יובנטוס רוצה להקדים את פ.ס.ז' וברצלונה בקרב על פוגבה

פול פוגבה עם קיליאן אמבפה
פול פוגבה עם קיליאן אמבפה | Gettyimages

לפי "טוטוספורט", הגברת הזקנה תיפגש עם ראיולה במוגע לעתידו של קין, ותדון עם הסוכן גם באפשרות להחזיר את כוכב נבחרת צרפת. וגם: הציוץ של הקשר שהרגיז את אוהדי מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)
בעיתון האיטלקי "טוטוספורט" פורסם היום (שבת) שיובנטוס לא התייאשה מניסיונותיה להחזיר את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד. לפי דיווח, נקבעה פגישה בין מנכ"ל יובנטוס בפה מארוטה לסוכנו של הקשר הצרפתי, מינו ראיולה. הפגישה נועדה לדון בעתידו של הצעיר מויס קין בן ה-18, אבל בפגישה ידונו גם בעתידו של פוגבה.


השבוע פורסם שפוגבה סיכם עם ז'וזה מוריניו שיישאר עד קיץ ביונייטד, אבל גם רמז שעתידו לא ברור והשאיר את הדלת פתוחה לעזיבה. "היום אני במנצ'סטר יונייטד. בעוד כמה חודשים מי יודע מה יהיה", צוטט הצרפתי. ביובנטוס רוצים להיות מוכנים מבחינת סוכנו של השחקן לכל אפשרות שתהיה לרכוש את השחקן ולקראת המאבק נגד ברצלונה ופאריס סן ז'רמן שרוצות גם הן את הכוכב. לפי הדיווח, הפגישה תהיה לפני פתיחת חלון ההעברות של ינואר.


#Raiola alla #Juve: 'Ci vediamo per #Pogba!'. Le prime pagine dei #quotidianihttps://t.co/zSocGFlAKNpic.twitter.com/jw7tP6czq7

— ilbianconero (@ilbianconerocom) September 7, 2018

במקביל, חלק מאוהדי יונייטד נפגעו מציוץ שהעלה פוגבה אחרי ה-0:0 בין צרפת וגרמניה, מאחר שלטענתם הפוסט לא היה הגון מצידו של הכוכב. הצרפתי העלה תמונה שלו משוחח בסודיות עם חבריו בנבחרת אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה וביקש מ-5.77 מיליון העוקבים שלו לתת כותרת לתמונה. אוהדי יונייטד לא התהלבו ואחד מהם צייץ: "אתה לא גדול יותר מהמועדון. אם אתה רוצה לעזוב, תעזוב. נמצא מישהו טוב יותר". אוהד אחר כתב לו: "הכותרת שלי היא – תעזוב את הקבוצה". שלישי כתב: "זה לא מכובד. זה מראה שהוא לא מחויב למועדון". מנג'ר אברטון לשעבר, סאם אלרדייס, האשים את פוגבה שהוא מנסה להתגרות בז'וזה מוריניו וליצור אי שקט במועדון בכוונה.


Caption this (w/ @KMbappe & @AntoGriezmann) pic.twitter.com/SeqkciOdkC

— Paul Pogba (@paulpogba) September 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי