קרבחאל קיבל את הטלפון של שואו ואיחל לו החלמה מהירה

לוק שואו, דני קרבחאל
לוק שואו, דני קרבחאל | Gettyimages

מגן ריאל מדריד הרגיש לא בנוח לאחר פציעתו של האנגלי וביקש משוער מנצ'סטר יונייטד דוד דה חאה את מספר הטלפון שלו כדי לברר איך הוא מרגיש. גארת' סאות'גייט עשוי לעזוב את נבחרת אנגליה אחרי יורו 2020

(גודל טקסט)

מגן ריאל מדריד ונבחרת ספרד, דני קרבחאל, עבר ימים ימים לא קלים אחרי שראה את לוק שואו מתנגש בו, נחבט לקרקע ולאחר מכן גם מאבד את הכרתו.

קרבחאל ניסה לפגוש את שואו אחרי המשחק בחדר ההלבשה אבל האנגלי טופל במקום אחר כשהגיע. המגן לא התייאש וביקש לפי הדיווחים את מספר הנייד שלו מחברו לקבוצה, דוד דה חאה והספרדי שאל לשלומו. שואו קיבל גם הודעות דומות מסרחיו ראמוס וממרכוס ראשפורד. שואו אמנם צייץ שהוא פייטר ויתאושש, אבל קרבחאל עדיין רצה לשמוע ממנו שהכל בסדר.

בנושא אחר, מנג'ר אנגליה, גארת' סאות'גייט, הודה שייתכן שהמונדיאל האחרון בו אימן את נבחרת שלושת האריות יהיה גם האחרון שלו. ההתאחדות האנגלית רוצה להאריך את חוזהו המסתיים ב-2020 בשנתיים נוספות, אבל לפי ה"מירור" המאמן אמר שהוא לא חושב על עתידו בנבחרת מעבר ליורו הקרוב. הוא הודה שאם הטורניר הקרוב לא יהיה מוצלח עבור אנגליה, הפופולריות שלו עלולה לרדת. "אני מפוקס במאה אחוזים לקראת הטורניר הקרוב. אני יודע בדיוק מה כרוך במשחק הזה ואני אוהב את האתגר הזה. במונדיאל עברתי לחץ גדול כמו עם כל קבוצה או תחרות, אבל אני לא מסתכל מעבר לטורניר הבא". בהתאחדות יש חשש שסאות'גייט ירצה לעזוב בגלל שלחצים בנבחרת עלולים להשפיע על משפחתו.


גארת' סאות'גייט. ייתכן ולא יאמן את נבחרת אנגליה במונדיאל הבא

מחר (שלישי) לקראת משחק הידידות מול שווייץ סאות'גייט מתכנן לערוך שבעה שינויים בהרכב. על אף מונדיאל מוצלח של האנגלים הם עלולים לרשום שיא שלילי אם כאשר יפסידו המשחק הקרוב, זו תהיה הפעם הראשונה שאנגליה מפסידה שלושה משחקים (כולל במונדיאל) מאז 1988.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי