כדורגלן בפרמיירליג מואשם שאנס קטינה לפני שש שנים

אישה מוכה, אילוסטרציה
אישה מוכה, אילוסטרציה | ל'אקיפ

בתקשורת האנגלית והצרפתית דווח שהנאשם, כיום בן 23, אנס יחד עם בן דודו נערה בעת ששהו במחנה אימונים בצרפת ב-2012. על פי כתב האישום, השניים ידעו שמדובר בקטינה. הכדורגלן שינה גרסאות: זה היה בהסכמה

(גודל טקסט)

פרשת אונס בכדורגל האנגלי מזעזעת את הענף. כדורגלן בפרמיירליג, שזהותו חסויה בינתיים, יועמד למשפט על כך שכאשר היה בן 17 אנס ילדה בת 15 בצרפת. הוא כבר הופיע בפני בית המשפט עם בן דודו, שהיה בן 19 בעת ביצוע המעשה, לדיון ראשוני ביולי. המקרה אירע במחנה אימונים של הקבוצה שלו בדרום צרפת.

הנערה, כיום בת 21, טוענת שהשניים אנסו אותה וניצלו את העובדה שהיתה שיכורה בעת שהאקט התבצע. לטענתה, שני בני הדודים ידעו שהיא קטינה כשביצעו את המעשה. התקשורת הצרפתית שדיווחה על האירוע טענה שלא מדובר בכדורגלן צרפתי.

המשפט אמור להתקיים בעיר נים בצרפת. עורך דינו של הכדורגלן, רמי נוגייה, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הגיש ערעור על האשמות נגד הלקוח שלו וטען שהבחורה משקרת. לפי הדיווחים, בן דודו של השחקן טוען שלא ידעו כי מדובר בקטינה. הכדורגלן בן ה-23 כיום טען בבית המשפט שלא קיים יחסי מין עם הנערה, אבל לאחר מכן שינה את גרסתו וטען שהיחסים היו בהסכמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי