מוריניו: "פוגבה מעולם לא אמר לי בפנים שהוא רוצה לעזוב"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דיבר על עתידו של הקשר הצרפתי והבהיר: "כרגע אני בחשכה לגבי כל הפרסומים. אם אראה את הסוכן שלו אומר זאת, אולי אאמין". וגם: עתידם של דה חאה, מאטה, הררה ושואו

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו שוחח עם העיתונאים האנגלים על עתידו של פול פוגבה. מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר לקראת המשחק הערב (שבת ב-19:30, שידור ישיר בספורט1) מול ווטפורד ודאג להבהיר שהקשר הצרפתי מעולם לא אמר לו באופן ישיר שהוא מעוניין לעזוב את אולד טראפורד.

למרות הידיעות הרבות על רצונו של פוגבה לעבור לברצלונה והפרסומים על כך שסוכנו, מינו ראיולה, דוחף אותו החוצה מהמועדון בשל יחסיו המעורערים עם המנג'ר, מוריניו הכחיש: "פול מעולם לא אמר לי פנים מול פנים שהוא רוצה לעזוב ולכן אני כלל לא חושב על סיטואציה כזו. מה שהוא אומר לעיתונאים זאת בעיה שלו. אם אראה את ראיולה על מסך הטלוויזיה אומר שהוא רוצה לעזוב, אולי אאמין. כרגע, אני בחשכה לגבי כל הידיעות והפרסומים. הדבר היחיד שברור לי הוא שפוגבה לא אמר לי שהוא רוצה ללכת והמסקנה פשוטה – הוא רוצה להישאר".

מוריניו התייחס גם לעתידם של דה חאה, מאטה הררה ושואו – שמסיימים חוזה בסוף העונה. "אני צריך לומר שום דבר על דה חאה, אתם יודעים לבד. לגבי לוק, הוא בדרך הנכונה ואנחנו רוצים להשאיר אותו. הררה ומאטה? גם אם הם לא משחקים הרבה, הם כדורגלנים מיוחדים מבחינה מקצועית ואישית. אני לא רוצה לאבד שחקנים מהסוג הזה".


מוריניו לא מתרגש מהפרסומים על עזיבה. פול פוגבה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי