ואן דייק: "מי שאין בו אמונה בקבוצה, שיישאר בבית"

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | AFP

בלמה של ליברפול התראיין לתקשורת האנגלית אחרי הניצחון הגדול על פאריס והראה ביטחון בקבוצתו: "יש לנו קבוצה גדולה מלאת כישרונות ואני מאמין בהם" והתייחס למטרות: "שואפים לזכות בכל ארבעת התארים"

(גודל טקסט)
זמנים יפים עוברים על ליברפול. המירסיסייד רשמו את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם מאז 1961/62 כאשר ניצחו את כל חמשת המשחקים שלהם בפרמיירליג עד כה, כשבנוסף ניצחו 2:3 את פאריס סן ז'רמן במפגש היוקרתי בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. יומיים אחרי הניצחון הגדול, בלם הקבוצה וירג'יל ואן דייק אמר בראיון ל"גרדיין" שיש לליברפול את העומק הנדרש לזכות בכל התארים העונה ולהתמודד לפחות בארבע חזיתות – אליפות, גביע, גביע הליגה וכמובן ליגת האלופות.


למרות ההפסד בשנה שעברה בגמר ליגת האלופות, ואן דייק מאמין ביכוולת קבוצתו: "מי שיהיה על כר הדשא ולא מאמין במה שאני אומר, עדיף שיישאר בבית", טען ההולנדי הנחוש: "אם אתה מאמין בעצמך ובקבוצה אתה צריך להאמין גם בכל החברים שלך במועדון. אני מאמין באמונה העצמית הזאת שיש לנו בקבוצה. אני נהנה מכל דקה בקבוצה. יש לנו העונה קבוצה מלאה בכשרונות. גם כאלה שלא משחקים עדיין מוכשרים מאוד ובעלי יכולת גבוהה. זה אומר הרבה דברים על הקבוצה שלנו".


Not a bad start to our @ChampionsLeague campaign. Now is time to recover and get ready for the weekend! #UCLpic.twitter.com/BkvhJpYbEk

— Virgil van Dijk (@VirgilvDijk) September 19, 2018


ואן דייק אמר שהוא לא מפריז בשאיפותיו: "אני יודע שהפתיחה המושלמת שלנו תגיע לסיום בשלב זה או אחר, אבל זה לא אומר שלא נפסיק להיות מרוכזים במטרה לזכות בתארים. אולי יהיו גם ימים של נפילות, אבל הכל תלוי באיך שנגיב. אני לא מודאג מהבחינה הזאת. אנחנו יודעים שהעונה ארוכה ויש לנו ארבעה תארים לשחק עליהם. אם לא תחשוב שאתה רוצה לזכות בהכל, עדיף שתפסיק כבר עכשיו".


לדעתו של הבלם שנרכש מסאות'המפטון, לליברפול יש מספר אלמנטים שהופכים אותה למועדון כה מצליח: "ההיסטוריה של המועדון, האוהדים שעוטפים אותנו והגודל של המועדון. ברור שלזכות בכל התארים הולך להיות קשה מאוד, אבל עלינו לשאוף לזכות בכולם כי ככה מועדונים גדולים חושבים. זו הדרך היחידה קדימה. שנה שעברה התמודדנו בכל המפעלים ועשינו את זה טוב, אבל כשאתה פותח טוב את העונה אתה גם יכול לזכות בהם. לא זכינו עדיין בדבר ונצטרך להראות את היכולת שלנו בכל שלושה ימים. אלה ימים גדולים להיות בהם שחקן של ליברפול כי אתה תמיד רוצה לשחק ברמות הכי גבוהות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי