צפו: קיין כבש, טוטנהאם חזרה לנצח עם 1:2 על ברייטון

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

התרנגולים עצרו את רצף ההפסדים בזכות שערים של הכוכב (42 בפנדל) ושל לאמלה (77) ועלו למקום החמישי, נוקארט (93) צימק. 69 דקות וצהוב לכיאל אצל המארחת. פולהאם ו-ווטפורד נפרדו בתיקו 1:1

(גודל טקסט)

עוד לפני רוב המשחקים בפרמיירליג, אירחה היום (שבת) במשחק המוקדם פולהאם את ווטפורד המפתיעה. מאוחר יותר התארחה טוטנהאם אצל ברייטון של בירם כיאל, וניצחה 1:2.

ברייטון – טוטנהאם 2:1
התרנגולים הגיעו למשחק עם רצף של שלושה הפסדים, והיו חיביים לנצח על מנת לא להתדרדר למקום ממנו קשה מאוד לצאת. למזלם, בירם כיאל וחבריו לא הקשו עליהם ויתר מדי. הישראלי עצמו עלה מהספסל מוקדם יחסית, בדקה ה-21, אבל לא הצליח למנוע מהשחקנים של פוצ'טינו לנהל את המשחק כרצונם. למרות זאת, השער הראשון הגיע רק בדקה ה-42, כשטריפייר בעט כדור חופשי שפגע בידו של גלן מארי בתוך הרחבה. קיין ניגש לבעוט את כדור העונשין וביצע אותו בלי תקלות, מעלה את מאזנו לשלושה שערים מתחילת העונה.

בדקה ה-62 כיאל נרשם בפנקס השופט וקיבל צהוב בשל עבירה, אבל המשיך לשחק וקיבל חיזוק מהחלוץ האיראני עלירזה ג'האנבאחש, שנכנס בדקה ה-74. שתי דקות לאחר מכן אריק לאמלה הכפיל את התוצאה בזכות כדור רוחב מדויק של דני רוז. אנטוני נוקארט עוד כבש שער מצמק בתוספת הזמן (93), אבל זה לא הספיק והמשחק הסתיים עם ניצחון לטוטנהאם לראשונה מאז ה-0:3 על יונייטד באולד טראפורד. אגב, גם הניצחון האחרון של ברייטון היה על הקבוצה של מוריניו, אבל הם ייאלצו לחכות קצת עד הניצחון הבא, במיוחד לאור העובדה שבשבוע הבא הם נוסעים לאיתיחאד להתארח אצל מנצ'סטר סיטי.

פולהאם – ווטפורד 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
ווטפורד, אחת ההפתעות הגדולות של תחילת העונה בפרמיירליג שרק במחזור הקודם הפסידה לראשונה, פתחה מצוין עם שער דקה חצי לתוך המשחק, כשאנדרה גריי קיבל כדור לתוך הרחבה מוויל יוז וקבע 0:1. ווטפורד שלטה במחצית הראשונה אך לא הצליחה להגדיל את היתרון, והדבר עלה לה באיבוד השליטה במחצית השנייה שהיתה כולה של המארחת. התוצאה נשמרה עד הדקה ה-78, אז אלכסנדר מיטרוביץ' דחק פנימה והשווה לאחר בישול של לוסיאנו וייטו. מיטרוביץ' עוד הספיק להגיע להזדמנות בדקה ה-90, אך נגח למשקוף.

מיטרוביץ' חוגג את השוויון. הספיק לחלוקת נקודות (Gettyimages)
מיטרוביץ' חוגג את השוויון. הספיק לחלוקת נקודות (Gettyimages)

למרות הסגל האיכותי, פולהאם עדיין מגמגמת בפתיחת העונה ואחרי שישה מחזורים היא במקום ה-15 בלבד עם ניצחון בודד. ווטפורד, לעומת זאת, פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי ותסתפק ברביעי, כשאחרי ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים היא עם נקודה בלבד מתוך שש אפשריות בשבועיים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי