מוריניו: "ידעתי שאנחנו בצרות כשפיל ג'ונס עמד לבעוט את הפנדל"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

המנג'ר הפורטוגלי שוב ליקק את הפצעים והעביר ביקורת לאחר ההדחה מגביע הליגה וההפסד הכואב 8:7 בבעיטות עונשין מ-11 מטרים לדרבי מליגת המשנה: "עלינו להיות אגרסיביים כמו היריבה, חלק מהשחקנים לא קולטים זאת"

(גודל טקסט)
 אמנם מדובר במפעל השלישי בחשיבותו, אך ההדחה המביכה אמש (שלישי) של מנצ'סטר יונייטד מגביע הליגה אחרי הפסד 8:7 בפנדלים לדרבי מליגת המשנה, בוודאי לא מרגיע את המערכת הלחוצה בעונה הקשה שהקבוצה עוברת.


 ז'וזה מוריניו, מנג'ר הקבוצה שגם כך חוטף ביקורות מכל עבר, שוב העביר כהרגלו בקודש ביקורת כנגד ההופעה של שחקניו: "לא הרגנו את המשחק כשהובלנו 0:1. במחצית חזרתי על הדברים שאמרתי במשחק נגד וולבס, שאנחנו צריכים לצאת ולהרוג את המשחק. לצערי הרב לא עשינו את זה". מוריניו הוסיף: "האמת היא שדרבי קאונטי פתחה את המחצית השנייה טוב מאיתנו. אחרי ההרחקה ידענו שיש לנו בעיות, אבל עדיין הקבוצה עשתה הכל כדי לכבוש. בפנדלים היה ברור שמישהו עומד להחמיץ. בפנדל השישי והשביעי ידעתי שמישהו צריך להחמיץ וידעתי שאנחנו בצרות כשפול ג'ונס עמד לבעוט את הפנדל".


כמו כן, בתוכניית המשחק של יונייטד לקראת המשחק כתב מוריניו: "התיקו נגד וולבס היה לקח עבורנו. אני חוזר על כך כל שבוע וחלק מהשחקנים לא קולט שכל קבוצה משחקת נגדנו את המשחק של חייה ועלינו להשתוות אלייה ברמת האגרסיביות והרצון.


Wednesday's MAIL Sport: "Pogba's Crisis" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/TDsqogoF6C

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 25 בספטמבר 2018


כמו אחרי כל הפסד, המנג'ר הפורטגלי זכה למטר ביקורות מהתקשורת בממלכה. הפרשן ג'יימי רדנאפ טען אתמול ב"סקאי ספורט" שמוריניו לא מתאים ליונייטד ומתח ביקורת על היכולת שלו לנהל את הקבוצה: "יש ריב גדול בינו לבין פוגבה. תמיד יש הרגשה שיש מלחמה בינו לשחקנים שלו. זו הקבוצה שלו. הוא צריך להפסיק לריב עם אנשים. זה לא ניהול נכון יותר בכדורגל. אפשר לפטר את מוריניו, אבל אי אפשר לפטר את פוגבה". 


רדנאפ המשיך: "הייתי בקבוצות כדורגל בהן המנג'ר איבד את חדר ההלבשה. שחקנים נסוגים לפינה שלהם. אני רואה שזה קורה בחדר ההלבשה של יונייטד. בטוח שמוריניו הוא אחד המנג'רים הגדולים בהיסטוריה ותראו כמה תארים זכה בהם, אבל האם הוא המנג'ר המתאים כיום ליונייטד? אני לא חושב כך. המנג'ר המודרני של היום צריך להיות חבר של השחקנים שלו. אתה לא יכול לריב איתם כל היום".


"מירור" כתב שיכול להיות מנצח אחד בלבד במלחמת האגו בין מוריניו לפוגבה. כזכור, עוד לפני המשחק אתמול הודיע המנג'ר לצרפתי, שצפה אתמול בקבוצתו מהיציע, שהוא שולל ממנו את סרט הקפטן לצמיתות. העיתון כתב: "ההחלטה של מוריניו להודיע פומבית לשחקנים שפוגבה לא יהיה יותר הקפטן היא השפלה עבור פוגבה. הוא טען בפני השחקנים שאין לפוגבה את האיכויות להיות קפטן. מוריניו הודיע לו שכל עוד הוא יהיה ביונייטד פוגבה לא יענוד יותר את הסרט". העיתון כתב כי אין יותר דרך חזרה ביחסים בין השניים ואם פוגבה יימכר יוניייטד תדרוש עבורו שיא עולמי של 200 מיליון ליש"ט. "דיילי מייל" דיווח שמוריניו שלל את סרט הקפטן מפוגבה אחרי שזה אמר לו שהוא רוצה לעזוב לברצלונה. בנוסף, נטען שחלק מהשחקנים לא סובלים את פוגבה וסובלים כשהוא משמע מוזיקה בקול רם באוטובוס בלי להתחשב בהם.

Wednesday's METRO Sport: "ARMBANNED" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/AhAOVZBebJ

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 25 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי