למפארד: "לנצח את מוריניו באולד טראפורד? אני בהלם"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Gettyimages

מנג'ר דרבי התמוגג מניצחון קבוצתו 7:8 בפנדלים בגביע הליגה נגד מנצ'סטר יונייטד והפורטוגלי שאימן אותו בצ'לסי: "אני בונה קבוצה עבור לילות כאלה, הגיע לשחקנים האלה, הם נתנו לי תחושה נפלאה"

(גודל טקסט)
עם כל האכזבה העצומה של מנצ'סטר יונייטד, אין ספק שהסיפור הגדול אמש מההדחה הסנסציונית של השדים האדומים מגביע הליגה הוא קבוצתו של פרנק למפארד, שגבר על מאמנו ומורה דרכו ז'וזה מוריניו והדיח אותו מהמפעל עם ניצחון 7:8 בפנדלים אחרי תיקו 2:2 ב-90 דקות.


קשר העבר החל בקריירת האימון שלו רק השנה ואתמול רשם ללא ספק את הישג השיא שלו כמנג'ר. העיתונות האנגלית לא נשארה אדישה כמובן לפיקנטריה הגדולה מהמשחק אמש. "דיילי מייל" כתב: "בעבר, למפארד נהנה מכמה ניצחונות גדולים בקריירה לצידו של ז'וזה מוריניו על הקווים, אבל מעט מאוד היו מתוקים כמו הניצחון שלו אתמול על מוריניו בלילה של דרמה באולד טראפורד. זו היתה פעם חמישית ברציפות שיונייטד מפסידה בפנדלים".


הארי ווילסון המושאל מליברפול כבש בבעיטה חופשית פשוט מדהימה שהכניעה את סרחיו רומרו וכנראה היתה מכניעה כל שוער כשהשווה ל-1:1. השוער השלישי של יונייטד, לי גרנט בן ה-35 שנכנס לשער יונייטד בדקה ה-70 אחרי הרחקת רומרו, שיחק בעבר 170 משחקי ליגה במדי דרבי קאונטי בשתי תקופות נפרדות ואוהדיה שרו לו באיצטדיון: "יש רק לי גרנט אחד". הוא לא הצליח לעצור אף פנדל של קבוצתו לשעבר.


What a night for this man! @HarryWilson_pic.twitter.com/KqR5x3IA0F

— Derby County (@dcfcofficial) 25 בספטמבר 2018


למפארד, שהחל את העונה בצ'פמיופנשיפ בצליעה אך שיפר עמדות לאחרונה, אמר בסיום: "אני בהלם מהניצחון הזה. זו אחת התוצאות הכי טובות שלי. לבוא לאולד טראפורד נגד ז'וזה מוריניו ולשחק נגד שחקנים ברמה עולמית בדרך בה שיחקנו נתנה לי הרגשה נפלאה. אני
מאושר הערב מהדרך בה השחקנים שלי בעטו את הפנדלים. הראנו הרבה אופי בבעיטות".


למפארד פירגן לווילסון הצעיר ואמר שהוא גאה ששחקניו דבקו בעקרונות ההתקפיים שלהם. "לא היתה לי בעיה לבחור את ה-11 כי השחקנים נתנו הצגה בליגה נגד ברנטפורד והגיע להם לשחק באולד טראפורד. לא פחדתי לעלות עם ההרכב הראשון כי רציתי לבוא עם קבוצה שתוכל לעשות משהו במשחק ולהילחם. אני מנסה לבנות קבוצה במיוחד עבור לילות כאלה. שיחקנו בלי פחד ולא הסתגרנו מאחור. ניסינו כל הזמן לשחק כדורגל והיה לנו את הביטחון לשחק כך. אני מאושר עבור הארי ווילסון והשער שכבש הוא שילוב של עבודה קשה עם כישרון. הוא עושה דברים כאלה גם באימונים, אבל חשבתי שהמרחק גדול מדי לבעיטה חופשית, אך הוא הוכיח שטעיתי. גם מאונט מייסון (מושאל מצ'לסי) היה מצוין. שניהם עבדו קשה והתאמנו לקראת המשחק".


Scenes. pic.twitter.com/hP0xL4O4hZ

— Derby County (@dcfcofficial) 25 בספטמבר 2018


מייסון בנט חלוץ הקבוצה צייץ: "איזה הופעה של כל הבחורים, איזה שער (של ווילסון שזכה בתואר השחקן המצטיין)". כובש השער השני ג'ק מריוט, שקבע מהפך זמני בדקה ה-85 אמר: "זה מדהים לכבוש את השער הראשון שלי בקבוצה באולד טראפורד. זה איצטדיון אגדי. מקווה שנמשיך מעכשיו להתקדם. ניצחון כזה נותן המון ביטחון לקבוצה להמשך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי