גווארדיולה: "הלוואי שאני ופיל פודן נשאר פה עוד עשר שנים"

פודן
פודן | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי הצהיר על כוונותיו ושפע מחמאות לקשר הצעיר, שהצטיין אמש בניצחון של קבוצתו 0:3 על אוקספורד בגביע הליגה: "הוא שחקן מיוחד ואוהד של הקבוצה". השחקן עצמו התרגש: "מאושר, זה חלום ילדות שלי"

(גודל טקסט)
בניגוד ליריבה העירונית, נדמה שבצד השני של מנצ'סטר הדברים עוברים יותר חלק. האלופה ומחזיקת גביע הליגה מנצ'סטר סיטי, לא נתקלה אמש (שלישי) ביותר מדי קשיים כשגברה 0:3 על אוקספורד יונייטד מתחתית הליגה השלישית באנגליה ועלתה לשלב שמינית הגמר, בדרך לשמור על התואר משנה שעברה.


אחד המצטיינים על הדשא היה פיל פודן הצעיר, שקיבל צ'אנס בהרכב הראשון וגמל למאמנו עם השער השלישי נגד הקבוצה מתחתית הליגה השלישית. ילד הפלא רשם את ההופעה הטובה ביותר שלו בבוגרים כשגם רשם בישול לראחים סטרלינג והיה מעורב בשער של גבריאל ז'סוס.


מאמנו פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק: "החלום שלי הוא להישאר בסיטי עוד עשר שנים, אם פודן יישאר גם עוד עשר שנים בקבוצה הוא יביא לה הרבה תועלת. הוא בחור חזק מאוד, אבל הוא עוד נער והוא צריך לגדול. הוא הראה לנו שהוא מיוחד. אחרי שנה איתנו, הוא קלט את הקצב בו אנחנו משחקים והוא השתלב בקבוצה. הוא מוכן לשחק איתנו משחקי בית או חוץ". מנג'ר אוקספורד קרל רובינסון אמר שפודן מזכיר לו את אנדרס אינייסטה, אבל פפ סירב להיסחף: "אני לא רוצה לומר שהוא יהפוך לאנדרס איינסטה כי ככה אני מלחיץ אותו, אבל יש לו את האיכות להישאר כאן עוד עשר שנים. המועדון רוצה אותו והוא רוצה להישאר. מה שבטוח, שהוא שחקן טוב מאוד".


"Hopefully the first of many!" ⚽️ @philfoden#mancitypic.twitter.com/f6rn0wEtzU

— Manchester City (@ManCity) 25 בספטמבר 2018


בנוסף, טען הקטאלוני שסיטי לא רכשה קשר התקפי נוסף רק בגלל פודן: "הוא הגיע לבוגרים שנה שעברה והראה שהוא שחקן מאוד מיוחד. לכן לא קנינו קשר התקפי אחר". על חגיגת הניצחון של פודן אמר: "הוא חגג בדיוק כמו שחוגג שחקן שכובש שער בכורה לסיטי. הוא אוהד של הקבוצה. אני לא זוכר את השער הראשון שלי, אבל אני מקווה עבורו שעוד יבואו לו הרבה שערים בעתיד".


פודן אמר בסיום עם חיוך גדול: "כבשתי והכי חשוב שעזרתי לקבוצה לנצח. עוד לא קלטתי שכבשתי, אבל מאושר מאוד. חלמתי מאז שהייתי ילד על השער הראשון שאכבוש בסיטי וזה הגיע היום. עוד לא דיברתי עם הוריי. ניסיתי לאתר אותם בקהל, אבל זה היה קשה. אני בטוח שהם מאושרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי