מוריניו באולטימטום לראשי יונייטד: אני או פול פוגבה

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

העימות בין מנג'ר השדים האדומים לקשר הצרפתי עלה מדרגה ועל פי הדיווחים בתקשורת הבריטית ראשי הקבוצה מוכנים למכור את השחקן, אבל רק בקיץ

(גודל טקסט)
יום לאחר סרטון הוידאו מהויראליים ביותר שהיו כאן בשנים האחרונות בו נראים פול פוגבה וז'וזה מוריניו בעימות באימון הקבוצה, היה ברור שכלי התקשורת באנגליה יגיבו בסיפורים עסיסיים. כמעט כל העיתונים מתייחסים היום (חמישי) בשער לעימות ולא למשחקי גביע הליגה באגליה. השניים נראו ממשיכים להתווכח גם כשהצרפתי החל להתאמן עם שאר השחקנים. 


התקשורת הבריטית מדווחת שהסיבה לכעס של מוריניו באימון הייתה פוסט של הקשר באינסטגרם בו הוא נראה צוחק ביציעים יחד עם אנדראס פריירה אחרי ההפסד של יונייטד בפנדלים נגד דרבי קאונטי בגביע הליגה. המנג'ר טען שפוגבה צחק על מצב הקבוצה כשזו נשארה בעשרה שחקנים. לפי הדיווח, מוריניו דרש באימון אתמול לעיני המצלמות לדעת מפוגבה מתי העלה את הפוסט וזה טען שזה היה לפני שדרבי קאונטי ניצחה. לדבריו הוא העלה את התמונה לפני, אבל שבגלל האינטרנט האלחוטי באולד טראפורד היא לא עלתה בזמן ופורסמה רק בסיום המשחק. 


United knocked out of the Carabao Cup tonight and Pogba is on Instagram 10 mins later having the craic. Something tells me Mourinho has lost the dressing room! #mufc#ManUtdDerby#carabaocup#PaulPogba#Pogbapic.twitter.com/wo3tzopugN

— Bryan Phillips (@BPHIL85) September 25, 2018


לפי מספר כלי תקשורת, המנג'ר הציב אולטימטום לראשי מנצ'סטר יונייטד שהם צריכים לבחור: "אני או פול פוגבה". בעיתון "מירור" נכתב שמוריניו דורש למכור את הקשר הצרפתי בחלון ההעברות של ינואר. עוד נטען שהמתח בקבוצה שנוצר בעקבות העימותים שלו עם פוגבה פוגע בשחקנים האחרים ובמועדון. בהנהלה מוכנים לפי הדיווחים למכור את פוגבה, אבל חושבים שהסיכוי הכי טוב לקבל עליו 200 מיליון ליש"ט יהיה בקיץ ולא בינואר הקרוב.


עוד נכתב ב"מירור" שכולם ביונייטד בלחץ בגלל הסיפור ואנשי המועדון נאלצים להראות במי הם תומכים – בשחקן או במוריניו. "בעיני מוריניו, פוגבה גמור במועדון בגלל שהוא לא היה לויאלי לקבוצה ורוצה לעזוב לברצלונה. מוריניו דורש מהנהלת יונייטד תמיכה אחרי שהוא לא היה שבע רצון מהמהלכים שלהם בחלון ההעברות של הקיץ". הבעיה לפי העיתון היא שעד ינואר המיוחד ופוגבה חייבים להסתדר, כי יונייטד כבר מפגרת בשמונה נקודות מאחורי ליברפול והסכסוך ביניהם יכול לפגוע בקבוצה בליגה. התוצאה של הריב היא שהשחקנים הפכו מקבוצה מאוחדת לחבורה של בודדים שחלקם תומכים בצרפתי וחלקם בבוס.



לפי "דיילי מייל" הריב בין מוריניו לפוגבה החל יום אחרי שעבר מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד ב-89 מיליון ליש"ט. מוריניו הרגיש שהפסטיבל שנעשה עם הגעת השחקן גרם לכך שהוא הוצב מעל המועדון. אחד המקורבים למוריניו אמר: "אכפת לו מהקבוצה והוא חשב שכל הפסטיבל שהיה ברשתות החברתיות סביב פוגבה הקטין את יונייטד והגדיל את השחקן. הוא לא אהב את זה ומיד היחס שלו לשחקן לא היה כמו לכל שחקן אחר שהגיע לקבוצה".


MIRROR SPORT: Get rid of him #tomorrowspaperstoday 
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/OEj5Fcpg3O

— Helen Miller (@MsHelicat) September 26, 2018

בנושא אחר, נראה שזה לא השבוע של פול פוגבה והצרפתי ממשיך לסבול מחוסר מזל. אחרי הריב עם מוריניו אתמול הוא איבד עגיל יקר שעולה אלפי ליש"ט במיתקן האימונים בקרינגטון וניסה לחפש אותו לשווא. הוא העלה תמונה לסטורי של האוזן שלו עם אימוג'י במקום העגיל.


אחד מחבריו אמר לעיתון ה"סאן": "זה לא היה השבוע של פוגבה בכל המובנים. מוריניו לקח ממנו את סרט הקפטן, השניים רבו והוא איבד את העגיל שלו ששווה הרבה כסף. עכשיו הוא גם לא יודע איך האוהדים יתייחסו אליו במשחק הקרוב של יונייטד ואם בכלל ישחק". הקשר ביקש מהעובדים בקרינגטון לעבוד קשה כדי למצוא את העגיל.


הסיפור מזכיר את זה של מאריו באלוטלי, שאיבד עגיל יקר ערך במתקן האימונים של מנצ'סטר סיטי ב-2011 אחרי שהתנגש עם קולו טורה והציע סכום גבוה למוצא מכיוון שהעגיל עלה כ-10,000 ליש"ט.



פול פוגבה עם העגיל האבוד (Instagram)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי