צפו בתקציר: שער ענק לסטארידג', ליברפול חילצה 1:1 אצל צ'לסי

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | AFP

הזאר כבש (25) והבלוז היו בדרך לניצחון שני תוך ארבעה ימים על המרסיסייד, אבל קלופ הכניס את סטארידג' בדקה ה-86 והחלוץ גמל לו בשער מדהים שלוש דקות לאחר מכן. ליברפול כבר לא מושלמת, סיטי ראשונה בטבלה

(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' חזר. אחרי השער שלו בליגת האלופות לפני שבוע וחצי, החלוץ האנגלי שהיה מושבת כמעט ברצף בשנים האחרונות בשל פציעה נתן היום (שבת) לליברפול 1:1 בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי החזקה, בתיקו שאמנם הרס לאדומים את המאזן המושלם אבל כולו ניצחון של הקבוצה מעיר הנמל.

דווקא צ'לסי פתחה טוב יותר, כראוי לאחת הקבוצות הטובות בעולם שמארחת משחק עונה באצטדיון הביתי שלה. לקח לה 25 דקות וכמה התקפות כדי לעלות ליתרון, כשמי אם לא אדן הזאר קיבל יופי של כדור מקובאצ'יץ' והכניע את אליסון בקלות, מתמקם לבדו בראש טבלת הכובשים עם שישה שערים. אלא שליברפול החליטה שאת ההפסד הראשון שלה בליגה העונה היא לא תחטוף בסטמפורד ברידג', ומאותו רגע לא הפסיקה לתקוף. המייטי רדס ישבו על השער של קפה במשך 20 הדקות שנותרו עד תום המחצית, ולא הפסיקו גם במחצית השנייה.

קלופ החליט שההרכב המפחיד איתו עלה בתחילת המשחק לא מספיק, וביצע מספר שינויים. הוא הכניס את שאקירי במקום סלאח, החליף את ג'ורדן הנדרסון בנבי קייטה וכשזה לא עזר, בדקה ה-86 – לאחר ששחקני ליברפול הגיעו להזדמנות אחר הזדמנות אבל לא הצליחו להבקיע – הוא הוריד לספסל את ג'יימס מילנר והכניס במקומו את דניאל סטארידג'. בום. הקלף ששלף המאמן הגרמני התברר כאס שלוש דקות לאחר מכן, כשהחלוץ קיבל כדור משאקירי וממרחק 25 מטרים שלח כדור ענק ישירות לחיבור של קפה המסכן, שלא יכול היה לעשות כלום. בתום ארבע דקות של תוספת זמן, המשחק אמנם הסתיים בתיקו 1:1 אבל לליברפול אין על מה להתלונן.

הדבר היחיד שמעיב, כמובן, על הערב היא העובדה שליברפול כבר לא מושלמת בליגה. אחרי שבעה מחזורים, למרסיסייד יש שישה ניצחונות ותיקו, וזה הגיע בזמן הכי לא מתאים. לפני שבוע היא היתה עם מאזן מושלם בכל המסגרות, אבל תוך ארבעה ימים ספגה הפסד ותיקו מאותה קבוצה. ובשבוע הבא מחכות לה נאפולי בחוץ וסיטי, שיסיימו את החודש האכזרי שלה. נאפולי היא אף פעם לא יריבה קלה, וסיטי תגיע כמוליכת הטבלה לאחר שניצחה 0:2 את ברייטון כשהיא יודעת שהיא יכולה לברוח לפרמיירליג שמסתמנת כצמודה במיוחד העונה.

סלאח מול ז'ירו. שניים מהחלוצים הלוהטים באנגליה (Gettyimahges)
סלאח מול ז'ירו. שניים מהחלוצים הלוהטים באנגליה (Gettyimahges)

הרכבים
צ'לסי
: קפה, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, ז'אורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי 81), אדן הזאר, אוליביה ז'ירו (אלברו מוראטה 65), וויליאן (ויקטור מוזס 73).

ליברפול: אליסון, וירג'יל ואן דייק, ג'וזף גומז, אנדרו רוברטסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ורג'יניו ווינאלדום, ג'יימס מילנר (דניאל סטארידג' 86), ג'ורדן הנדרסון (נבי קייטה 78), רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח (ג'ראדן שאקירי 66).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי