מכה לטוטנהאם: דלה עלי נפצע שוב וייעדר כחודש

דלה עלי
דלה עלי | Gettyimages

הקשר שרק חזר מפציעה, נפגע שוב באימון ויחמיץ את המשחק נגד ברצלונה בליגת האלופות ובהמשך את משחקי הנבחרת האנגלית מול קרואטיה וספרד בליגת האומות

(גודל טקסט)

מכה קשה לטוטנהאם שלקראת המשחק נגד ברצלונה בליגת האלופות תחסר ככל הנראה את אחד השחקנים המשמעותיים שלה, דלה עלי, שרק חזר מפציעה בשני המשחקים האחרונים. הוא שיחק בניצחון על ברייטון 1:2 רק 13 דקות ובמשחק נגד ווטפורד בגביע הליגה כבש שער ואת הפנדל המכריע בניצחון טוטנהאם 2:4 אחרי 2:2 בסיום החוקי של המשחק. הוא סובל שוב מפציעה בשריר הירך ולא ישחק כנראה נגד ברצלונה ויחמיץ גם את המשחק נגד האדרספילד. הוא עשוי להיות מחוץ למגרשים למשך חודש.

הקשר נפצע אתמול (שישי) באימון וצפוי לעבור בדיקות כדי לבדוק עד מתי יהיה מחוץ למגרשים. אם ההערכה הראשונית תתאמת הוא צפוי להחמיץ כל את המשחקים נגד האדרספילד, ברצלונה וקרדיף ומשחקי נבחרת אנגליה נגד קרואטיה וספרד בליגת האומות. הוא בספק גדול גם למשחקים לאחר מכן נגד ווסטהאם, מנצ'סטר סיטי ואיינדהובן בליגת האלופות.

הפציעה שלו מצטרפת לזו של כריסטיאן אריקסן שלא שיחק בגביע הליגה, אבל מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו טען שהקשר הדני יהיה כשיר למשחק נגד ברצלונה. אם היו כאלה מאוהדי ברצלונה שחששו מהמשחקים נגד טוטנהאם כנראה שהם יזכו לשחק נגד קבוצה מוחלשת של התרנגולים שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות בליגה ומאז מקרטעים.


פוצ'טינו מודאג ויש לו סיבות לכך (AFP)

פרשנים רואים בפציעות של דלה עלי ושל אריקסון הוכחה לכך ששחקני טוטנהאם לא זכו למנוחה הנדרשת אחרי הגביע העולמי וחזרו מיד לפעילות דבר שגרם לעומס גדול עליהם. דלה עלי דווקא נפצע במדי הנבחרת, אבל היו לו רק שלושה שבועות של מנוחה אחרי סיום המונדיאל ועקב העובדה שטוטנהאם לא רכשה אף שחקן חדש בקיץ, הוא וחבריו נאלצו לחזור מיד למשחקי הפרמיירליג.

אחרי המשחק נגד ווטפורד, דלה עלי הכחיש ששחקני הקבוצה סובלים מעייפות. "אנחנו מכירים את גופנו טוב יותר מכל אחד אחר וגם צוות האימון בקבוצה השקיע בנו המון. אתה לא סתם הולך ומשחק. יש הרבה שיקולים והצוות החליט שאנחנו יכולים לשחק וגם אנחנו החלטנו שזה אפשרי. אנחנו רוצים לעזור לקבוצה ורוצים לשחק כמה שיותר אפילו כל יום אם זה אפשרי", אמר. אתמול המציאות טפחה על פניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי