דיווח: שחקני יונייטד מצפים שזידאן ימונה במקום מוריניו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

"מייל און סאנדיי" חשף שכבר ברכבת בחזרה למנצ'סטר אחרי ה-3:1 לווסטהאם דנו בעתידו של המנג'ר והסברה היא שיפוטר בהקדם, על פי הערכות כבר נוצר קשר עם הצרפתי שמחכה לפנייה רשמית. עד השבוע הבא זה יקרה?

(גודל טקסט)
שבוע בלהות עובר על מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו. בסך הכל שבעה ימים, אבל בהם מנצ'סטר יונייטד איבדה נקודות בביתה מול העולה החדשה וולבס (1:1), הפסידה במגרשה גם לדרבי קאונטי והודחה מגביע הליגה לאחר דו קרב פנדלים ואתמול הגיע השיא – 3:1 לווסטהאם שקבע שזוהי הפתיחה הכי גרועה שלה מזה 29 שנה בליגה, כמובן הכי גרועה בעידן הפרמיירליג. אם לא די בתוצאות הרעות, כידוע, את כל השבוע הזה מלווה העימות בין המנג'ר לבין פול פוגבה שבאנגליה כבר היו גופי תקשורת שדיווחו כי גרם לפילוג חדר ההלבשה לשני מחנות.


הבוקר (ראשון) "מייל און סאנדיי" כתב שהשחקנים ואנשי מנצ'סטר יונייטד דברו בפתיחות במהלך החזרה ברכבת מאצטדיון לונדון על כך שמוריניו, שחזר עצמאית ולא עם הקבוצה, יפוטר. בלם הקבוצה לשעבר והפרשן ריו פרדיננד אמר ל-BT ספורט: "אני חושב שיש ליונייטד לבצע כמה החלטות גדולות. הנהלת המועדון עורכת שיחות ודנה בשאלה מה עושים עכשיו. איך לשפר את המצב, מה עושים עם המנג'ר ואיך להחזיר את הביחד לחדר ההלבשה. ה-DNA של יונייטד הוא תמיד עבודה קשה ומלחמה על המגרש ולא ראיתי את זה היום".


מוריניו ענה רק על שלוש שאלות בסיום המשחק ודובר הקבוצה לקח אותו משם כאשר העיתונאים שאלו על יחסיו עם פוגבה. "השארתי את אלכסיס סאנצ'ס בחוץ ונתתי לאנטוני מרסיאל לשחק כי אתם כל הזמן אומרים לי לתת לו ואני רוצה לתת לו לשחק, אבל העבודה הגנתית שלו לא מספיק טובה. חשבתי לשחק איתו חלוץ שני, אבל מצד שני אנחנו צריכים שחקנים איכותיים שיבנו את המשחק מאחור וסקוט מקטומיניי הוא כזה".

MAIL SPORT: End is nigh for José #tomorrowspaperstoday#MUFCpic.twitter.com/5WLewZbeoP

— Neil Henderson (@hendopolis) September 29, 2018

המנכ"ל אד וודוורד אמר כי לא ייחפז להגיע להחלטות כלשהן וכי ליונייטד יש משחק חשוב נגד ולנסיה בליגת האלופות ביום שלישי ב"אולד טראפורד", אולם מובן מאליו שהפסדים לוולנסיה או לניוקאסל בשבת באולד טראפורד ייאלצו את ההנהלה להגיב – ייתכן שגם אם יצטרכו לשלם למוריניו 15 מיליון ליש"ט פיצויים. ההערכה היא שההנהלה כבר יצרה קשר עם זינדין זידאן והוא יהיה מוכן להיכנס לתפקיד בכל רגע ויש שחקנים שמצפים לכך וכנראה לא נותנים את המקסימום בציפייה ש"המיוחד" יילך, נכתב בממלכה. יש לציין שב-ESPN פורסמה הכחשה מצד יונייטד לכך שנעשתה פנייה לזידאן. שחקן עבר נוסף פול סקולס אמר: "לא נראה לי שאפשר לראות את יונייטד גרועה יותר בתקופה הקרובה". 



פוגבה לאחר שהוחלף. מחכה להגעת זידאן? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי