חזית נוספת למוריניו: אלכסיס סאנצ'ס זעם על הדחתו מהסגל

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

הפורטוגלי בסכסוך עם שחקן נוסף? על פי דיווחים, הצ'יליאני לקח קשה את העובדה שלא התלבש בהפסד 3:1 לווסטהאם ומצטער על הגעתו לאולד טראפורד. לוק שואו דווקא גיבה את מאמנו: "אנחנו אלה שיורדים לדשא, לא המנג'ר"

(גודל טקסט)
עסקים כרגיל במנצ'סטר יונייטד. האדמה רועדת מתחת לאולד טראפורד, השחקנים הבכירים מאוכזבים ממעמדם, האוהדים מתוסכלים וז'וזה מוריניו בסכנת פיטורין. על פי הדיווחים, לפורטוגלי יש שבוע בלבד להציל את המשרה שלו במנצ'סטר במשחק הבית נגד ולנסיה מחר (שלישי) בליגת האלופות ובליגה נגד ניוקאסל.


לאחר שהתרגל לחטוף ביקורות משחקני עבר של קבוצתו לא פחות מכלי התקשורת, דווקא מגן העבר של הקבוצה גארי נוויל הביע תמיכה מסויימת במנג'ר המושמץ: "כל הבלאגן ביונייטד החל כבר ב-2014 כשהקבוצה פיטרה את דיוויד מויס ואיבדה את כל הערכים שגדלה עליהם. הבעיה היא לא מוריניו אלא היעדר במנהיגות".


העיתון "מירור" פרסם הבוקר שאלכסיס סאנצ'ס, שלא היה בסגל במשחק האחרון בו הפסידה יונייטד לווסטהאם 3:1, זעם על ההחלטה לא להושיבו אפילו על הספסל. נראה שאחרי העימות המתוקשר עם פול פוגבה, הפורטוגלי פתח חזית חדשה עם הכוכב הצ'יליאני שמרוויח משכורת אסטרונומית 500 אלף ליש"ט לשבוע כולל בונוסים.


Mirror sport: Inkredible #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pLjStEACnW

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 30 בספטמבר 2018


סאנצ'ס הגיע ברכבת ממנצ'סטר ללונדון עם כל הקבוצה ורק אז נודע לו על ידי מוריניו שהוא לא בסגל למשחק. סאנצ'ס דאג להבהיר לכל אנשי הקבוצה עד כמה הוא כועס כבר במהלך המשחק. לפי דברי העיתון, הוא אף מצטער על כך שחתם בקבוצה. לפי דיווחים בצ'ילה, הצ'יליאני התלונן על כך שמוריניו השפיל אותו לפני כל חבריו לקבוצה, בנוסף לעובדה שהוא לפי דעתו אינו מתופקד במקום הראוי לו על המגרש. אפילו לילה לפני המשחק, העלה סאנצ'ס פוסט באינסטגרם בו כתב שהוא כבר משתוקק לנצח את ווסטהאם.


גם משחקני הסגל, יש כאלו עוד לא הספיקו להסתכסך עם המנג'ר שלהם. לוק שואו יצא להגנת מוריניו והצהיר כי השחקנים הם אלה שאשמים במצב ולא המנג'ר שלו: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה כי אנחנו אלה שיורדים לכר הדשא. המנג'ר לא נמצא שם. האמת ששיחקנו זוועה נגד ווסטהאם וממש לא נראינו כמו קבוצת כדורגל. זה לא טוב מספיק, קשה לקלוט את זה ואנחנו צריכים לבקש סליחה מהאוהדים שלנו. במחצית מוריניו אמר לנו כמה דברים קשים בחדר ההלבשה, אבל הבעיה שמהרגע הראשון אפשר היה לקלוט שאנחנו לא זוכים בכדור השני".



שואו. מגבה את מוריניו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי