דיווח: יונייטד רוצה לפטר את מוריניו, זידאן לא יבוא העונה

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

מייקל אואן: "אם אלכס פרגוסון היה מאמן היום את יונייטד, הוא היה הופך את פול פוגבה לשחקן הכי טוב בעולם. לא ציפיתי שסאנצ'ס יהיה במצב כל כך קשה"

(גודל טקסט)
"הסאן" הלונדוני מדווח הבוקר (חמישי) כי הנהלת מנצ'סטר יונייטד החליטה לפטר את ז'וזה מוריניו מתפקיד המנג'ר, אם יונייטד לא תנצח את משחק הליגה הקרוב נגד ניוקאסל בשבת (19:30, שידור ישיר בספורט1). עם זאת, ב"סאן" מסייגים כי בינתיים אין להנהלת יונייטד מועמד ראוי במקום מוריניו, מאחר שזינדין זידאן אותת להם שהוא לא רוצה את התפקיד בעונה הנוכחית. זידאן מעוניין, לפי הדיווח, להמשיך בשנת השבתון שלו.  כמחליפים אפשרים אחרים הוזכרו שמותיהם של רפא בניטס, מנג'ר ניוקאסל כיום, וברנדן רוג'רס, שאימן את ליברפול וכיום מאמן את סלטיק.  



מייקל אואן, ששיחק בנצ'סטר יונייטד, התראיין ל"דיילי סטאר" ואמר: "אם אלכס פרגוסון היה מאמן היום את יונייטד, הוא היה הופך את פול פוגבה לשחקן הכי טוב בעולם. פרגי נתן לפוגבה ללכת בפעם הראשונה, אבל אם היה מקבל אותו שוב לא היה טועה פעם שנייה. פוגבה שחקן ענק, אבל זה מתסכל לראות אותו משחק היום, כי הוא לא משחק במשבצת שמתאימה לו. אין לי ספק שלא מנהלים אותו נכון. אם היה נשאר ביובנטוס אצל מאסימיליאנו אלגרי, הוא היה מתקדם".


אואן הוסיף: "לפרגי היה הכישרון לוהציא את המיטב משחקנים בעייתים, לדוגמא אריק קאנטונה. אצל מוריניו זה בדיוק הפוך. יש לו רשימה ארוכה של כוכבים לעתיד שהוא פספס. ראו את מו סלאח, קווין דה בריינה ורבים אחרים. הוא אולי שיפר כמה שחקנים, אבל רובם מגינים. זה לא משנה את מי יונייטד מחתימה כיום. אמרתי מראש שאלכסיס סאנצ'ס יהיה שחקן הרבה יותר טוב בסיטי מאשר יונייטד, אבל לא ציפיתי שהוא יהיה במצב קשה כזה".  

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי