מוראטה בכה אחרי שכבש. סארי: "מאחל לו לבכות עוד הרבה"‎

מוראטה עם וויליאן
מוראטה עם וויליאן | Gettyimages

החלוץ פרק את תסכולו מפתיחת העונה אחרי ששבר בצורת בת חודש וחצי והבקיע לזכות צ'לסי את שער הניצחון ב-0:1 מול וידי. המנג'ר האיטלקי פרגן לספרדי ואמר: "מאושר בשבילו. השער פחות חשוב לי מאשר ההופעה הטובה שלו

(גודל טקסט)

צ'לסי בקושי ניצחה אתמול (חמישי) בליגה האירופית את וידי ההונגרית בסטמפורד ברידג' ועשתה זאת עם 0:1 קטן משער ניצחון של אלברו מוראטה בדקה ה-70. למרות שהמועדון האנגלי עלה עם הרכב חסר לחלוטין, השער של הספרדי היה הסיפור של המשחק.

כשהחלוץ כבש את שערו השני העונה בלבד ופרץ בבכי אחרי תקופה ארוכה של החמצות שהביאו את האוהדים לידי ייאוש. קודם לכן הוא החמיץ שער בטוח, אבל בסיום פיצה את האוהדים המתוסכלים. אחת הסיבות לכך שמוראטה בכה הייתה כנראה גם תגובת האוהדים שעודדו אותו אחרי כל התקופה הקשה שעבר. זה היה שערו הראשון של חלוץ ריאל מדריד לשעבר מאז שכבש בניצחון 2:3 על ארסנל במחזור השני. מוראטה הגיב כשקבר את פניו בכתף של וויליאן שבישל לו את השער.

המנג'ר מאוריציו סארי נשאל אחרי המשחק אם החלוץ בכה אחרי שכבש את השער והשיב שהוא לא יודע, אבל הדגיש: "אם הוא רוצה לבכות אחרי שהוא כובש שערים אני מקווה לראות אותו בוכה עוד הרבה פעמים. האמת שאני מאושר עבורו. היה חשוב לו מאוד לכבוש ולשחק טוב. אני חושב שהוא יכול להתחיל מעכשיו להתקדם מההופעה הזאת לקראת המשחקים הבאים. השער פחות חשוב לי מאשר ההופעה הטובה שלו. חשוב מאוד שייכנס לכושר כי יש לנו אותו ואת אוליביה ז'ירו ואנחנו משחקים כל שלושה ימים. הוא חשוב מאוד לקבוצה ולכל העונה".


מוראטה. סארי מאושר בשבילו (Gettyimages)

בלם צ'לסי גארי קייהיל אמר שכל שחקני צ'לסי מאושרים עבור החלוץ הספרדי: "במשחקים כאלה לפעמים אתה יוצא מאוד מתוסכל. ניסינו להבקיע ללא הרף וזה לא הלך. זה תענוג שמוראטה מצא את הרשת. הוא שיחק טוב, עשה כמה ריצות מרשימות". קייהיל בן ה-32 ששיחק רק את משחקו השלישי העונה ואמר בסיום: "אני מרוצה שסארי נותן לי הזדמנות לשחק כי אני רוצה לחזור להיות שחקן הרכב ראשון".

גם רוס בארקלי שזומן לנבחרת, כמעט כבש במחצית השנייה אחרי שנכנס כמחליף עם נגיחה מתוחכמת. סארי פרגן גם לו כשאמר: "מאושר עבורו כי הוא סבל מפציעה קשה בעונה שעברה. והוא מתאושש ממנה מצוין ומתקדם בכל פעם שהוא משחק. אני חושב שהוא יכול להיות בתפקיד חשוב מאוד גם בקבוצה וגם בנבחרת".


גארי קייהיל. "אני רוצה לחזור להרכב הראשון" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי