הנהלת מנצ'סטר יונייטד הכחישה את הדיווח שמוריניו יפוטר

מוריניו
מוריניו | Gettyimages

"מירור" פרסם בבוקר המשחק מול ניוקאסל (19:30, ישיר בספורטHD1) כי בכל תוצאה שלא תהיה יסיים "המיוחד" את דרכו ביממה הקרובה, אולם בכלי תקשורת בכירים יותר טענו כי במועדון שללו אפשרות כזו

(גודל טקסט)
ידיעה מרעישה בבוקר שבת, שעות ספורות לפני שמנצ'סטר יונייטד תארח את ניוקאסל (19:30, ישיר בספורטHD1). בעיתון "מירור" דיווחו שז'וזה מוריניו יפוטר בתום ההתמודדות מול המגפייז ללא כל קשר לתוצאת המשחק.


"הסוף", זוהי הכותרת של העיתון באותיות ענק, כשהידיעה מתבססת על מקורבים לשדים האדומים שטוענים שההנהלה לא תומכת יותר ב"מיוחד", איבדה בו את האמון והחליטה לסיים את ההתקשרות בפגרה. "אין דרך חזרה לגבי מוריניו. הפיטורין הם בלתי נמנעים. מוריניו יצר לעצמו שונאים בקרב חברי הנהלה, שחקנים ואנשי צוות בקבוצה בגישה שלו והבעלים והמנהלים של המועדון בראשות אד וודוורד החליטו שנמאס להם מההתנהגות שלו", נכתב.


יש לציין כי שעות ספורות לאחר שהכתבה עלתה לאוויר, ב"סקיי ספורט" ורשתות בכירות אחרות מיהרו לדווח כי בכירים בהנהלת מנצ'סטר יונייטד הכחישו את הפרסום וטענו כי כי מדובר ב"שטויות".

Mirror sport: The end #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/xwCE5T2svY

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) October 5, 2018

כידוע, רק באמצע השבוע אוהדי יונייטד שרקו בוז לקבוצה אחרי ה-0:0 בליגת האלופות מול ולנסיה, שהיה המשחק הרביעי ברצף בכל המסגרות שהקבוצה לא מנצחת – זה החל ב-1:1 ביתי מול העולה החדשה וולבס, לאחר מכן הגיע ה-2:2 מול דרבי קאונטי בגביע הליגה והדחה בפנדלים ובשבוע שעבר הפסידה הקבוצה 3:1 בלונדון לווסטהאם. בסך הכל יונייטד אחרי שבעה מחזורי פרמיירליג במקום העשירי בלבד עם 10 נקודות לזכותה, מרחק תשע נקודות מהפסגה בה ניצבות היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי והיריבה המושבעת ליברפול.




אם או כשמוריניו יפוטר, הוא צפוי לקבל פיצוי גדול המוערך בכ-20 מיליון ליש"ט. הוא מרוויח 15 מיליון ליש"ט לעונה ובמפתיע זכה להארכת חוזה בינואר האחרון עד תום עונת 2019/20, על אף שהקבוצה הייתה רחוקה מלהציג יכולת שמזכירה את ימיה הגדולים. בהתאם ל"מירור", עוזרו מייקל קאריק מוזכר כמועמד להחליף אותו זמנית והקבוצה תנסה לשכנע את זינדין זידאן לקטוע את שנת השבתון שלו ולהגיע לקבוצה. עוד מועמד שהוזכר הוא מאוריסיו פו'צ'טינו, מנג'ר טוטנהאם שקשה להאמין שתאפשר לו לעזוב באמצע העונה.


מוריניו טען אתמול כי הוא לא אשם במצב של יונייטד: "לפעמים לא הכל בידיים של המנג'ר". ב"סאן" הוסיפו שמוריניו לאחרונה התעמת עם הנהלת יונייטד לאחר שכמה מבקשותיו נדחו לחלוטין. בין השאר מוריניו המליץ להעניק חוזים חדשים לאנדר הררה ולחואן מאטה, אבל ההמלצות נדחו כי ההנהלה מתכננת את העתיד בלעדיו. למעשה, המועדון מתכוון למכור את שניהם בקיץ הקרוב ולא להאריך את החוזים.



משחק פרידה הערב מול ניוקאסל? מוריניו (AFP)


גארי נוויל, שחקנה לשעבר של יונייטד דווקא תקף את ההנהלה: "אני אוהב את הקבוצה עד המוות, אבל משהו חייב להשתנות בקבוצה הזאת וזה לא המנג'ר. מוריניו יקבל את התמיכה הכי גדולה שקיבל בחייו על כר הדשא נגד ניוקאסל ואני אהיה שם לתמוך בו. הנהלת יונייטד כאילו משחקת 'פוטבול מנג'ר' עם הקבוצה הכי גדולה בעולם. זו לא צורה של ניהול. מקווה שהידיעה על פיטורי מוריניו לא נכונה, אבל היא מבישה. לכל מנג'ר היה קשה במצב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי