עוזרו של מוריניו וג'ון טרי עשויים להתאחד באסטון וילה

רוי פאריה
רוי פאריה | Gettyimages

הבלם לשעבר צפוי לשוב לקבוצה מבירמינגהאם במדיה פרש, מי שכנראה יזכה למשרת אימון ראשית לראשונה בקריירה יהיה רוי פאריה בן ה-43 שעבר עם "המיוחד" במשך 17 שנים. השניים מכירים היטב מימיהם המשותפים בצ'לסי

(גודל טקסט)

רק השבוע בחר הבלם ג'ון טרי (37) להכריז על פרישה מכדורגל, הוא כבר כמעט חתם בספרטק מוסקבה ובסופו של דבר ויתר על ההזדמנות ותלה את הנעליים. היום (רביעי) התברר שהוא כנראה עשה זאת במטרה להתחיל את הקריירה כמאמן.

אסטון וילה, קבוצת הצ'מפיונשיפ בשורותיה שיחק טרי בעונה שעברה, צפויה למנות בקרוב את רוי פאריה למנג'ר הקבוצה וטרי מיועד לשמש כעוזרו. מדובר בשילוב מעניין בין עוזרו של ז'וזה מוריניו שמעולם לא זכה להיות המאמן הראשי עם הבלם לשעבר אותו הוא מכיר היטב מהשנים המשותפות בצ'לסי. פאריה בחר להיפרד ממוריניו אחרי עשרות שנים ולפתוח בקריירה כמאמן ראשי רק בקיץ האחרון.

למעשה פאריה בן ה-43 עבד 17 שנה עם מוריניו, מתחילת דרכו כמאמן. בדרך כלל הוא היה האיש שמתעמת עבור מוריניו עם אנשי היריבות כשהיה צורך וגם עם שופטים. טרי, שהיה בלם אסטון וילה בשנה שעברה, רצה לעבוד עם תיירי הנרי שהיה מועמד גם כן לתפקיד, אבל מונאקו הנמצאת במשבר פנתה להנרי וכעת פאריה מועמד לקבוצה מבירמינגהאם.


טרי במדי אסטון וילה. פרש שם ממשחק, יחל שם את קריירת האימון? (Gettyimages)

את עסקת פאריה מבשל סוכנו של מוריניו, ז'ורז' מנדש, מה שגרם להשוואות רבות לוולבס שבזכות קשריה עם מנדש צירפה שחקנים פורטוגלים איכותיים רבים. גם לה כמו לוולבס יש בעלים סינים. דווח שפאריה כבר שלח הודעות טקסט לשחקני וילה ואיחל להם בהצלחה במשחק הליגה האחרון מול מילוול, אבל הם נוצחו במפתיע 2:1 על ידי מילוול שערב המשחק הייתה אחרונה בצ'מפיונשיפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי