סקולס תקף את מוריניו: "הפך את יונייטד לבדיחה, אפילו מסי לא יעזור"

מוריניו
מוריניו | Gettyimages

כוכב העבר העביר ביקורת קשה על מנג'ר השדים האדומים בראיון ל-ESPN: "פעם הוא היה מבריק, עכשיו הוא רק מתבכיין וזה מתסכל. נגד ווסטהאם זה היה נראה שלא רוצים לשחק בשבילו, בחיים לא ראיתי דבר כזה"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מקלל מיד אחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על ניוקאסל לפני הפגרה, כנראה היה זה פרץ של רגשות נגד הפרשנים שהעבירו עליו ביקורת נוקבת (וזאת בלשון המעטה) והכתבים שדיווחו בזמנו כי ימיו במועדון ספורים, אבל אתמול (שלישי) נודע כי הוא יועמד על כך לדין ועלול לספוג הרחקה מהמשחק בשבת מול צ'לסי (14:30, ישיר בספורטHD1).


אם לא די בכך שהוא עלול להיענש על דבריו ביום שישי בערב, הבוקר הוא שוב הותקף בתקשורת ולא בפעם הראשונה מי שעומד מאחורי הדברים הוא קשר הקבוצה בעבר, פול סקולס שלמעשה היה מכוכבי עידן אלכס פרגוסון ואמר נגד "המיוחד" דברים לא קלים: "הקבוצה צללה כל כך עמוק שאפילו אם היו מביאים כעת את ליאו מסי זה לא היה עוזר. אני לא יודע אם למוריניו יש איזה תוכנית לעתיד, אבל כעת היכולת כל כך חלשה. מדברים על יונייטד בכל מקום ונדמה שהם איבדו את הקשר עם העובדה שהם קבוצת כדורגל".


עוד אמר סקולס: "יונייטד הפכה לבדיחה. בעבר היינו מסתכלים על ליברפול ומנצ'סטר סיטי שהיו מחליפות כל עונה מאמנים ושחקנים ולא מצליחות והיינו צוחקים מזה. ההרגשה שלי היא שהפכנו כעת לליברפול ומנצ'סטר סיטי של אז. עכשיו הם מסתכלים עלינו וצוחקים מאיתנו". 


MAIL SPORT: Even Messi would flop at United #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/hvAs5AnTFB

— Neil Henderson (@hendopolis) 16 באוקטובר 2018


סקולס גם אמר כי הוא מודאג ממצבם של הכוכבים הצעירים אנטוני מרסיאל ומרכוס ראשפורד וגם מגל הביקורת על פול פוגבה: "מוריניו איבד לחלוטין את חדר ההלבשה. כשחקן ביונייטד ובנבחרת אנגליה אף פעם לא ראיתי דבר כזה, ששחקן רוצה שיפטרו את המאמן שלו. אני לא אומר ששחקן של יונייטד רוצה זאת כעת, אבל אתה שומע כל כך הרבה מידע על כך שאתה חושב שאולי זה אפשרי".


על השינויים שעוברים לדעתו על מוריניו אמר סקולס: "אהבתי לראות את מסיבות העיתונאים איתו, הוא היה מבריק, אבל מוריניו של פעם איננו. עכשיו הוא רק מתבכיין כל הזמן וזה מתסכל. הוא מתבכיין על שחקנים ועל מי שאין לו בסגל. הוא אומר שהוא המאמן הכי טוב בעולם, אז הגיע הזמן להוכיח את זה. נתנו לו הון של כסף לרכש ותראו את מי הביא – שני בלמים לא מספיק טובים. ואם הוא חושב שהם לא טובים מספיק אז שיאמן אותם, שיוביל לשיפור".


למרות כל זאת, הצהיר סקולס: "במשחק נגד ווסטהאם זה היה נראה שהשחקנים לא רוצים לשחק למענו, אבל לא הייתי מפטר אותו. אני מקווה שהמצב ניתן לתיקון ושהוא יראה למה הוא נחשב מאמן טוב".



ז'וזה מוריניו. יבליג על דברי סקולס? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי