שואו האריך חוזה ביונייטד: "גאווה". אפילו מוריניו החמיא

לוק שואו, ז'וזה מוריניו
לוק שואו, ז'וזה מוריניו | האתר הרשמי

אחרי הדיווחים בבוקר, השדים האדומים הודיעו רשמית על המשך ההתקשרות עם המגן עד 2023 עם אופציה לעונה נוספת. המנג'ר: "הוא חייב להיות גאה בעצמו על הדרך שעבר. שמח ששחקן כל כך מושאר ממשיך איתנו"

(גודל טקסט)

אחרי הדיווחים הרבים במהלך הבוקר (חמישי), מנצ'סטר יונייטד עשתה סוף לשמועות והודיעה רשמית על הארכת חוזהו של לוק שואו עד 2023 עם אופציה לשנה נוספת.


המגן, שגילה יכולת משודרגת מפתיחת העונה וקיבל זימון לנבחרת, הצליח לשנות את דעתו המקצועית של ז'וזה מוריניו שלא החזיק ממנו בתחילת הדרך ועל פי הדיווחים ה'מיוחד' הוא זה שהאיץ בסופו של דבר בהנהלה לבצע את המהלך. 


לוק שואו: "אני מאוד גאה לחתום על חזה חודש במנצ'סטר יונייטד ושמח להישאר במועדון הנהדר הזה. אני רוצה להודות לכל מי שעמד לצידי ותמך בי – חבריי לקבוצה, ההנהלה וכמובן שגם האוהדים. חשוב שכולם יידעו שאני אתן את כל מה שיש לי בשביל להחזיר על כך. אני עדיין צעיר ויש לי הרבה מה ללמוד, ואני כבר לא יכול לצפות להמשיך ולהתקדם תחת ז'וזה מוריניו".


ז'וזה מוריניו: "לוק ראוי לחוזה שהוא קיבל. הוא מבין את תהליך ההתפתחות בו הוא נמצא, עובד מאוד קשה כל הזמן ולא מפסיק להאמין בעצמו. הוא עדיין שחקן צעיר שממשיך להתקדם, והוא חייב להרגיש מאוד גאה בעצמו. אני שמח ששחקן אנגלי כל כך מוכשר וצעיר נשאר עוד שנים רבות במנצ'סטר יונייטד".



מוריניו ושואו במעמד החתימה (צילום: מנצ'סטר יונייטד)


בתוך כך, "המירור" פרסם שכוכבי מנצ'סטר יונייטד כועסים על ההתקפה האחרונה של פול סקולס על מוריניו. לפי הדיווח, לשחקנים נמאס להם שכוכבי עבר כמו סקולס, גארי נוויל וריו פרדיננד לא מפסיקים למתוח ביקורת על הקבוצה ועל המנג'ר שלה. לפי אותו דיווח, בולט בכעסו פול פוגבה, שסופג ביקורת אישית על בסיס קבוע מאותם כוכבי עבר. לפי "המירור", כוכבי יונייטד הנוכחיים קראו לפרשנים וכוכבי העבר בקבוצה "לסתום את הפה", בעיקר בגלל שהביקורת גולשת תמיד לפסים אישיים ומאשימה את השחקנים בחוסר אכפתיות מגורל הקבוצה. כמה מהשחקנים סבורים כי לאותם פרשנים אין אומץ לבקר ישירות את מוריניו,  ולכן הם בוחרים להתמקד בשחקנים. 



כדי להזכיר שאף אחד לא חסין מביצוע טעויות, שלחו שחקני יונייטד הנוכחיים לכוכבי העבר קליפים עם טעויות שלהם – ואף העבירו אותם ביניהם.


It's official – congrats to @LukeShaw23 on his new #MUFC contract! ✍️

Watch his exclusive interview in full via our free official app…

https://t.co/taW38YJYoYpic.twitter.com/Pev9LQUCyA

— Manchester United (@ManUtd) October 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי