אוהדי יונייטד טוענים: "מראש לא היינו צריכים לוותר על רוני"

וויין רוני
וויין רוני | AFP

כוכב השדים האדומים לשעבר, שכבש שער נפלא ב-MLS, זכה למחמאות בקרב אוהדי האקסית שאמרו שאסור היה למכור את מלך שערי מנצ'סטר בכל הזמנים. גם זלאטן שיבח את האנגלי: "מראה לכולם שהוא עדיין וויין רוני"

(גודל טקסט)
וויין רוני ממשיך להלהיב את אוהדי הכדורגל ב-MLS, והלילה (בין רביעי לחמישי) כבש שער מדהים מ-32 מטר (35 יארד) בבעיטה חופשית מול טורונטו במשחק שהסתיים ב-0:1. אוהדי יונייטד שראו את השער המרהיב עלו לרשתות החברתיות וטענו שזו היתה טעות להיפטר ממנו. "מראש לא היינו צריכים למכור אותו", אמרו אוהדי השדים האדומים. הדברים בולטים על רקע היכולת החלשה שמציגה העונה מנצ'סטר יונייטד. רוני כבש 253 שערים במדי יונייטד, מה שמציב אותו כמלך השערים שלהם בכל הזמנים.


רוני כבש 10 שערים ב-18 משחקים ובישל שישה שערים נוספים, כשהוא לוקח על גבו את הקבוצה מהתחתית למרכז הטבלה. האוהדים של די.סי. השתוללו אחרי כיבוש השער ושחקני הקבוצה חגגו סביב הקפטן שלהם. גם אוהדי יונייטד שחזו בשער כתבו: "איזה שער מדהים. הוא שומר על קלאסה. אסור היה לנו למכור אותו בשום אופן". אוהד אחר צייץ: "צריך לקוד לו קידה. הוא עדיין הגדול מכולם". רוני זכה כמובן בתואר "איש המשחק".


Your @Heineken Man of the Match: Señor. #DCU | #DCvTORpic.twitter.com/gciKlDxjdj

— D.C. United (@dcunited) 18 באוקטובר 2018


זלאטן איברהימוביץ' שיבח את היכולת של רוני ואמר: "מאז הגיע לדי.סי. יונייטד הוא שינה לחלוטין את הקבוצה". רוני הצטרף לקבוצה רק בקיץ אחרי שעזב את אברטון. רבים סברו שהוא שחקן גמור ורחוק מעבר לשיא, אבל רוני הוכיח שבלי הלחץ שהיה עליו באנגליה הוא פורח. בניצחון גם השאיר סיכוי לדי.סי. לשחק בפלייאוף. איברה, שבעצמו נותן הצגות בגאלאקסי אמר: "אני לא מופתע מההצלחה של רוני. עד עכשיו הוא הצליח בצורה פנטסטית. מאז שהגיע הם עשו תוצאות מצוינות. הוא מראה לכולם שהוא עדיין ווין רוני. אני לא צריך לומר למישהו מי זה רוני. כולם מכירים אותו ואת איכות הכדורגל שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי