צפו בתקציר: 0:5 לסיטי על ברנלי, שער בכורה לכיאל בפרמיירליג

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

חגיגה ביתית של התכולים: אגוארו (17), ברנרדו סילבה (55), פרננדיניו (56), מחרז (84) וסאנה (90), כבשו. שער של הקשר הישראלי קבע 0:1 של ברייטון בניוקאסל, 0:1 לטוטנהאם על ווסטהאם

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)
אחרי ה-2:2 בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי חזרה למקום הראשון בפרמיירליג אחרי שהביסה הערב (שבת) 0:5 את ברנלי. בנוסף, ברייטון גברה 0:1 על ניוקאסל משער ניצחון של בירם כיאל, שחגג את שערו הראשון אי פעם בפרמיירליג וטוטנהאם ניצחה 0:1 את ווסטהאם.


מנצ'סטר סיטי – ברנלי 0:5
אחרי איבוד הנקודות במחזור שעבר מול ליברפול, הסיטיזנס חזרו למקום הראשון בליגה כשלא התקשו יותר מדי מול קבוצתו של שון דייץ'. זה התחיל מבישול של דויד סילבה לסרחיו אגוארו בדקה ה-17, אך הבליץ האמיתי הגיע במחצית השנייה. הקשר הספרדי בישל שוב, הפעם לברנרדו סילבה בדקה ה-54 בעקבות אי הבנה בהגנה שלא הבינה אם השופט שרק לפנדל על לירוי סאנה או לא. פרננדיניו הוסיף עוד אחד כעבור שתי דקות (56) וריאד מאחרז (83) וסאנה (90) כבר הפכו את זה לתבוסה.


מהלך המשחק
דקה 15: התקפה יפה של המארחת, הכדור הוגבה לרחבה, אגוארו ניסה לדחוק ממטר פנימה, הארט היה שם וחילץ.


דקה 17, 0:1 למנצ'סטר סיטי: אגוארו קיבל כדור רוחב מסילבה שבעה מטרים מהשער ובעט חזק ברגל שמאל לרשת.



ברנרדו סילבה ואגוארו חוגגים (gettyimages)


דקה 55, 0:2 למנצ'סטר סיטי: הגנת ברנלי ביצעה עבירה ברחבה וחיכתה לשריקה, השופט הורה להמשיך, דויד סילבה חטף כדור על קו הרוחב, מסר לברנרדו סילבה שכבש. טעות חמורה של השופטים שלא ראו שהכדור עבר את קו הרוחב לפני המסירה שהובילה לשער.


דקה 56, 0:3 למנצ'סטר סיטי: פרננדיניו ניצל הרחקה לא טובה של ההגנה ושחרר בעיטה אדירה מ-18 מטרים, לרשת.


דקה 84, 0:4 למנצ'סטר סיטי: ריאד מחרז שחרר כדור קשתי חזק ה-18 מטרים, היישר לרשת.


דקה 90, 0:5 למנצ'סטר סיטי: לירוי סאנה כבש מקרוב והמשיך בהצגה מול היריבה החלשה.


ניוקאסל – ברייטון 1:0
ברכות לבירם כיאל על שער פרמיירליג ראשון בקריירה, שהיה מתוק במיוחד לאור העובדה שמדובר גם בשער ניצחון עבור השחפים. הקשר הישראלי השלים 90 דקות בהרכב של כריס יוטון והרגע הגדול שלו הגיע בדקה ה-29 כשקיבל כדור מחוסה איסקיירדו והסיט אותו לרשת מעומק הרחבה. היתרון נשמר עד הסיום והספיק לברייטון כדי לרשום ניצחון שני ברציפות במקום ה-12, כשניוקאסל תסיים את המחזור במקום ה-20 והאחרון.



כיאל חוגג עם חבריו אחרי השער שכבש (gettyimages)


ווסטהאם – טוטנהאם 1:0 (צפו בתקציר)
שער בנגיחה של אריק לאמלה בדקה ה-44 הספיק לתרנגולים כדי לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות ולהשיג שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת ולהשתוות לצ'לסי עם 21 נקודות בסך הכל, זאת על חשבון הפטישים שהפסידו בפעם השנייה ברציפות בליגה ונשארו במקום ה-15 עם שבע נקודות, שתיים בלבד מהקו האדום.


תוצאות הנוספות

בורנמות' – סאות'המפטון 0:0

קרדיף – פולהאם 2:4

(אנדרה שורלה 11, ראיין ססניון 34/ ג'וש מרפי 15, בובי ריד 20, קאלום פאטרסון 65, קאדים האריס 87)

וולבס – ווטפורד 2:0

(אטיין קאפו 20, רוברטו פריירה 21)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי