צפו בתקציר: ליברפול חזרה לנצח עם 0:1 על האדארספילד

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

מוחמד סלאח עצר בצורת של ארבעה משחקים לאחר בישול גאוני של שאקירי (24), ליברפול נשארה צמודה לסיטי במקום השני ותגיע מעודדת למחזור ליגת האלופות הקרוב. האדרספילד עדיין ללא ניצחון

(גודל טקסט)

חודש לא פשוט עבר על ליברפול. היא הגיעה אליו מושלמת עם שבעה ניצחונות ברציפות, אבל התעייפה וסיימה עם שני הפסדים, לצ'לסי בגביע הליגה ולנאפולי בליגת האלופות, ושתי תוצאות תיקו מול צ'לסי ומנצ'סטר סיטי בליגה. המשחק נגד האדרספילד החלשה היום (שבת) בא לה בדיוק בזמן, והחבורה של קלופ ניצחה 0:1 קטן אבל מספיק כדי להתעודד.

מוחמד סלאח, שכבש גם ב-1:4 של מצרים על סווזילנד לפני שבוע, חזר לכבוש גם בשורות ליברפול אחרי ארבעה משחקים שלא עשה זאת. בדקה ה-24 הוא קיבל כדור גאוני מג'רדאן שאקירי וניצל אותו כדי להעלות את ליברפול ליתרון, והתוצאה נשמרה עד לסיום.

האדרספילד עדיין לא ניצחה העונה, לא בליגה ולא בגביע הליגה, והיא מועמדת ודאית לירידה לצ'מפיונשיפ בסיום העונה. ליברפול, לעומתה, נצמדה לסיטי בראש הטבלה ותנסה לנצל את העובדה שאלופת אנגליה יוצאת למשחק חוץ בטוטנהאם בשבוע הבא בעוד המרסיסייד מארחים את קארדיף מהתחתית כדי לחלוף על פניה בדרך למקום הראשון. לפני כן תבוא לבקר באנפילד הכוכב האדום בליגת האלופות, משחק שקלופ אמור לנצח ואם יעשה זאת הוא יוכל לחזור לחייך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי