כיאל: "ההצלחה בברייטון גרמה לביטחון בנבחרת ולהפך"

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הקשר הישראלי ששער הבכורה שלו בפרמיירליג העניק לקבוצתו 0:1 בניוקאסל אמר אחרי המשחק: "זה היה ניצחון של הקרבה". ב"מירור" נכתב: "סערת כיאל" לאחר שסיבך את המגפייז. צפו בשער

(גודל טקסט)
בירם כיאל תופס כותרות בתקשורת האנגלית אחרי שכבש אתמול (שבת) את שער הבכורה שלו בפרמיירליג, שהעניק ניצחון 0:1 לברייטון על ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק ושלוש נקודות חשובות במאבק הבריחה מהתחתית. זה היה השער הרביעי בלבד של הקשר הישראלי בחמש עונותיו בשחפים, ששהתלוו בפציעות לא קלות. "סערת כיאל" הייתה הכותרת של "סאנדיי מירור", בו נכתב שהשער של קשר נבחרת ישראל, שקיבל את הציון 6, גרם לבעיות קשות בניוקאסל שחוששת מירידה ולראשונה מזה 120 שנה לא כבשה שער בתשעת משחקי הליגה הראשונים.


כיאל התראיין לאתר של ברייטון ואמר בין השאר: "נתנו הכל במשחק. נתנו את הגוף שלנו על כדי לחזור עם שלוש נקודות". באתר נכתב שהקשר הדגיש שהארגון והאופי של השחקנים הביאו לניצחון בסיינט ג'יימס פארק. "זה ניצחון חשוב עבורנו והיינו ראויים לו. יש דרכים שונות לנצח משחקים וזה היה ניצחון של הקרבה. שמח לכבוש שער ראשון בליגה והניצחון הזה שם אותנו במקום טוב בליגה".


ההרגשה כשהבקיע שער: "הרגשה מדהימה. זה ניצחון החוץ הראשון שלנו העונה וזה המשחק השני ברצף בו שמרנו על רשת נקייה כך זה מצוין. מבחינה אישית אני בתקופה טובה מאוד".


המשחק נגד ניוקאסל: "ציפינו שהם ילחצו אותנו למעלה וזה היה בדיוק ככה. המשחק התנהל כמו שחזינו. הם רצו למשוך את השחקנים שלנו לאמצע המגרש ואז לחלק מסירות לאגפים, אבל חסמנו אותם בקטע הזה. הגענו למצבים מבריקים במשחק והמצבים שלהם היו מרחוק. אני נהנה כרגע מכדורגל ועסוק בקבוצה ובנבחרת ישראל. ההצלחה שלי בברייטון הביאה לי ביטחון בנבחרת וההפך גם נכון. יש עומס גדול, אבל זה פנטסטי עבורי".



3 points ✅
Clean sheet ✅
Goal ✅
Superb support again today @OfficialBHAFC#bhafc@GM_83 wish you a speedy recovery pic.twitter.com/IaS1JOeEdQ

— Beram Kayal (@BeramKayal7) 20 באוקטובר 2018

השער שלו: "האמת שחוסה איסקיירדו בעט, אבל הכדור פגע בי ומצא דרך אחרת לשער. צחקנו על השער הזה בחדר ההלבשה בינינו, אבל הכי חשוב זה הניצחון. שיחקתי לצידו של דייל סטיבנס והוא פשוט הקריב את עצמו עבור הקבוצה".


גם המנג'ר כריס יוטון אמר: "רק אחרי המשחק התברר לי שכיאל כבש, אבל זה לא משנה מי כבש. העיקר זה ניצחון החוץ החשוב מאוד".


איסקיירדו הקולומביאני כבש חמישה שערים עונה שעברה, אבל עדיין לא הבקיע העונה ואמר: "רציתי לכבוש, אבל ממש לא איכפת לי שזה השער של כיאל, כי הכדור פגע בו. הייתי בטוח שהשער שלי ורק בסיום המשחק הבנתי שהוא של כיאל כי הרבה רגליים נגעו בכדור".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי