פוגבה טעה והאשים את חבריו; מרסיאל ומוריניו על דרך חדשה

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | Gettyimages

תגובות מעורבות במנצ'סטר יונייטד ל-2:2 מול צ'לסי: לצד האכזבה מהשוויון שספגו בדקה ה-96, בקבוצה יודעים שהשחקנים המשיכו בגישה הלוחמת שהציגו מול ניוקאסל

(גודל טקסט)

שחקני מנצ'סטר יונייטד נראו במשחק התיקו 2:2 נגד צ'לסי אתמול כמי שממשיכים את משחק הניצחון על ניוקאסל. השחקנים נלחמו על המגרש עבור ז'וזה מוריניו. כך אפשר למשל להסביר את הכעס הרב של פול פוגבה לאחר הטעות שעשה מול צ'לסי בשער הראשון של הבלוז. בדקה ה-21 פוגבה איפשר לאנטוני רודיגר חופש פעולה כדי לנגוח את השער הראשון לזכות צ'לסי. פוגבה נראה מתוסכל וירד על ברכיו בעצבים. אחר כך נצפה עסוק בוויכוח סוער עם הבלם ויקטור לינדהולף ולפי השערות האשים את חבריו שלסמו אותו בגישה לכדור.

הפרשן ושחקן העבר של יונייטד, גארי נוויל, עקץ אותו: "הוא נראה יישן במשחק, אבל הגישה שלו אחר כך היתה מעניינת. את מי הוא מאשים? לינדהולף שחסם אותו? מצטער מאוד חבר. השבדי שמר על דויד לואיז".

לעומת זאת, אנטוני מרסיאל הציג אולי את משחקו הכי טוב בעידן מוריניו וכבש צמד במשחק מול יריבה הכי חזקה בליגה. בקיץ מוריניו דרש מהנהלת הקבוצה למכור את מרסיאל, אבל רק התנגדות של אד וודוורד השאירה אותו בקבוצה ודווח על יחסים מתוחים בין שחקן הכנף הצרפתי למוריניו אחרי שעזב את מחנה הנבחרת בלוס אנג'לס והצטרף לאישות שילדה ולא חזר בזמן. סוכנו של מרסיאל טען שהוא מחפש אז קבוצה חדשה, בטענה שהעובדה שלא שיחק כמעט שנה שעברה עלתה לו בכך שלא זומן לנבחרת.

כעת נראה שהיחסים בין מרסיאל למוריניו השתפרו מאוד. כשמרסיאל ירד מכר הדשא, הוא  נראה מתלוצץ עם מוריניו שחייך אליו חיוך גדול לפני שברקלי השווה. כעת מרסיאל טוען: "תמיד היו יחסים טובים בינינו". החלוץ, שכבש שלושה שערים בשני משחקים אחרונים בליגה, הוסיף: "מלכתחילה לא היו יחסים מתוחים ביני למוריניו. יש לנו יחסים רגילים של מאמן ושחקן ואני מאמין שביחד ננסה לקדם את יונייטד כמה שיותר בטבלה. אני מאוד מאוכזב שספגנו את השיוויון הזה, אבל מאמין שצורת המשחק שלנו תיתן לנו עוד דחיפה קדימה לקראת המשחק עם יובנטוס ביום שלישי בליגת האלופות. היתה לנו סדרת משחקים לא הכי טובה, אבל עבדנו קשה כדי לחזור והמשחק הזה הוא מסוג המשחקים שמראה עד כמה אנחנו טובים. השער השני שכבשתי עשה לי טוב ולכן אני מאוכזב שלא יצאנו עם שלוש הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי