הנהלת יונייטד הורתה למוריניו לשתוק, פוגבה יחזור ליובנטוס?

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

האחים גלייזר לא אהבו את התבטאויותיו של המנג'ר הפורטוגלי אחרי ההפסד ליובנטוס ולפי דיווחים בבריטניה חוששים מפגיעה כלכלית ותדמיתית במועדון. ב"טוטוספורט" פורסם שהקשר רוצה לחזור לאיטליה

(גודל טקסט)
אם התוצאות במגרש עוד עוברות בשתיקה, כאשר מדובר בנזקים כלכליים, שני האחים יואל ואברם שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בבעלותם, מתחילים להיות קשורים יותר עם ז'וזה מוריניו. הצהרותיו של המנג'ר אחרי ההפסד 1:0 ליובנטוס על כך שיובה מועדון גדול שזכה בשבע אליפויות ויש לה רצון להתקדם יחד עם העקיצות לעבר ההנהלה בנוגע לכך שלא הביאה לו בלמים ברמה של לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'ו קייליני הרגיזה את הבעלים והם הורו למוריניו להתחיל לסתום את הפה, זאת מחשש שהדימוי הגלובלי של יונייטד כמותג עשוי להיפגע בגלל דבריו. בנוסף, במועדון חוששים להיקלע למלחמה בין האוהדים, מוריניו וכוכב העבר פול סקולס שלא מפסיק למתוח ביקורת על הקבוצה.


מצבו של מוריניו כעת ביונייטד מזכיר את זה שהיה בריאל מדריד בעונתו השלישית והאחרונה, בה הפכה לקבוצה השנואה בספרד בגללו והנשיא פלורנטינו פרס הבין שאם הפורטוגלי ימשיך לאמן את הקבוצה, היא תינזק גם כלכלית ותדמיתית, ממש כמו שראשי יונייטד חוששים כיום מההתפרצויות של מוריניו והביקורת שלו על הקבוצה. גם ההחלטה של ההתאחדות להעמיד את המנג'ר למשפט בגלל הקללות בסיום הניצחון 2:3 על ניוקאסל פוגעת בתדמית הנקייה של המועדון שיש לו שוק עצום במזרח הרחוק, שם נרתעים מאוד מהתנהגות כזאת ואפילו ריצת האמוק שלו אחרי מרקו יאני, עוזרו של מאוריציו סארי, לא הועילה לתדמיתו.


ההתערבות של ההנהלה ניכרת כבר באספקט אחד בהתנהגותו של מוריניו ולפי הדיווחים בבריטניה הוא הפסיק למתוח ביקורת על שחקניו והחל לפרגן להם יותר, כשככל הנראה מדובר בהוראה מלמעלה. במקום ביקורת, חילק המנג'ר מחמאות לשחקנים גם אחרי ההפסד 1:0 ליובנטוס כשלפי הדיווחים הוא רוצה גם לקרב את חדר ההלבשה אליו.


José Mourinho says Manchester United must invest to reach Juventus' level. pic.twitter.com/GxcnjXl2og

— ESPN FC (@ESPNFC) 24 באוקטובר 2018

בתוך כך, העיתון האיטלקי "טוטוספורט" ממשיך להתעקש שפול פוגבה מתקרב יותר ויותר ליובנטוס והניצחון של "הגברת הזקנה" רק תרם לכך שהוא מבין מה ההבדלים כיום בין המועדונים. בעיתון נכתב שמפגן הכוח של יובה ביחד עם האוהדים שקראו לו לחזור והחיבה שהרעיפו לעברו חבריו לשעבר הוכיחו לו שמקומו ביובנטוס. "הוא נחוש יותר מכל לחזור", נכתב בדיווח. פוגבה כבר הצהיר שלא יעזוב בינואר, כשגם ברצלונה רוצה אותו. אוהדי יונייטד לא אהבו לראות את פוגבה שהצטלם מחייך בחדר ההלבשה של יובנטוס יחד עם חואן קוואדרדו וחלקם טענו שהוא מכין את הקרקע לעבור ליובה, ואחד האוהדים שאל בעוקצנות: "מה יש לפוגבה בתיק שקיבל? חוזה חדש ביובה?".

 

Paul Pogba didn't leave Old Trafford empty-handed last night. pic.twitter.com/dPcPWZfPtw

— Squawka News (@SquawkaNews) 24 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי