יורגן קלופ: "המשחק נגד קרדיף יהיה קשה אבל מעניין"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול בטוח ביכולתו לנצח את קבוצת התחתית בפרמיירליג (שבת ב-17:00, ספורט2) ולעקוף את מנצ'סטר סיטי בראשות הטבלה: "זקוקים לקהל כמו נגד הכוכב האדום". קייטה והנדרסון פצועים ולא יהיו בסגל

(גודל טקסט)

ליברפול תנסה להעפיל, לפחות זמנית, למקום הראשון בפרמיירליג כשתארח מחר (שבת 17:00, שידור ישיר בספורט2) את קרדיף מתחתית הליגה. היא עלולה למצוא את עצמה נשארת שם גם בסיום המחזור, כיוון שביום ראשון המוליכה מנצ'סטר סיטי תצא למשחק חוץ קשה נגד טוטנהאם.

המרסיסייד יגיעו במצב רוח טוב למשחק, אם כי ינסו לא להיות שאננים מיד. הניצחון 0:1 על האדרספילד במחזור הקודם עצר רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עבור החבורה של קלופ, ואליו התווסף גם 0:4 גדול על הכוכב האדום בליגת האלופות השבוע.

"זה לא דבר רע להסתמך על אדם אחד אם הוא תמיד במיטבו, אבל כדאי להטיל את האחריות על כתפיים שונות", אמר קלופ על הניצחון האחרון. "למזלנו, כולם הופיעו נגד בלגרד".

קלופ.
קלופ. "זה בסדר להסתמך על אדם אחד אם הוא תמיד במיטבו" (Gettyimages)

היריבה: "לקרדיף מגיע מירב הכבוד ואנחנו ניתן אותו. התכוננו אליהם בצורה שונה ממה שהיינו עד עכשיו, וננסה לשנות את הרוטינות כמה שיותר. המשחק הזה הוא אתגר. הם חזקים ומלאי ריכוז, ומוציאים זריקות חוץ ארוכות בכל המגרש. קשה מאוד לשחק נגד זה, אם כי זה עושה את המשחק מעניין".

הקהל: "אנחנו צריכים אותו כמו שהיינו צריכים נגד הכוכב האדום".

נבי קייטה וג'ורדן הנדרסון עדיין פצועים, אבל לרשות קלופ יעמדו ג'רדאן שאקירי ופאביניו שעשויים לקבל דקות. פירמינו, סלאח ומאנה, כמובן, צפויים לפתוח בהתקפה. קרדיף עלתה מעל הקו האדום רק בשבוע שעבר, עם ניצחון 2:4 על פולהאם, ותקווה להפתיע וליצור מומנטום.

משחקים נוספים
ברייטון – וולבס (17:00, שידור ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)

פולהאם – בורנמות' (17:00, שידור ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)

סאות'המפטון – ניוקאסל (17:00, שידור ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)

ווטפורד – האדרספילד (17:00, שידור ישיר בחגיגה אנגלית בספורט1)

לסטר – ווסטהאם (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי