פוצ'טינו: "לא אידיאלי לשחק בוומבלי, אבל זו בעיה שלנו"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם התייחס אל אירוח המשחק מחר מול מנצ'סטר סיטי (שני, 22:00, ישיר בספורט1) באצטדיון הלאומי של אנגליה, שבו משטח הדשא צפוי להיות במצב רע בעקבות משחק NFL שיערך קודם לכן. דלה עלי צפוי לחזור ל-11

(גודל טקסט)

האם טוטנהאם מסוגלת לעצור את הריצה של מנצ'סטר סיטי לאליפות נוספת ולהגדיל את המתח בליגה? מחר (שני, 22:00, ישיר בספורט1) נוכל לדעת. התרנגולים אמנם פתחו על הנייר טוב יותר את העונה הנוכחית מאשר הקודמת. אז היו להם 20 נקודות ערב המחזור והיום נקודה אחת יותר, אבל טוטנהאם משחקת כדורגל פחות טוב העונה וגם היא נראית עייפה ופצועה בגלל המונדיאל.

טוטנהאם מדורגת רק חמישית בליגה בגלל סדרת הניצחונות של ארסנל שהורידה אותה משם, אבל הצמרת צפופה מתמיד. בעונה שעברה טוטנהאם הפסידה בוומבלי לסיטי 3:1 והובסה 4:1 באיתיחד. שתי הקבוצות יצטרכו להיזהר בגלל שהמשחק יתקיים בוומבלי יום אחרי משחק NFL שנערך באצטדיון וסביר להניח שהדשא יהיה במצב רע מאוד.

החדשות הטובות עבור טוטנהאם הן שכנראה דלה עלי חוזר אחרי ארבעה משחקים בהם היה פצוע. לעומת זאת דני רוז ויאן ורטונחן ימשיכו להיעדר. בגזרת מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן עדיין פצוע, אבל פביאן דלף וקייל ווקר לשעבר שחקן טוטנהאם החלימו.


דלה עלי עשוי לחזור להרכב טוטנהאם אחרי ארבע משחקים (Gettyimages)

למרות עומס המשחק של שחקני טוטנהאם מהקיץ האחרון, היא תיאלץ לשחק חמישה משחקים ב-12 ימים. מאוריסיו פוצ'טינו אמר על כך: "זה לא מצב אידיאלי. אנחנו יצרנו לעצמנו בעיה (המשחק בוומבלי) ואנחנו גם צריכים לפתור אותה. אנחנו לא יכולים כל הזמן להתלונן. נכון שיש לנו פציעות והאצטדיון החדש שלנו לא יהיה מוכן עד סוף 2018, אבל קבוצה כמו טוטנהאם צריכה להיות חיובית. רצינו לארח את המשחק הזה אצלנו באצטדיון החדש ולא בוומבלי, אבל יש מציאות". גם פפ גווארדיולה התייחס לכך: "זה המצב ואי אפשר לשנות אותו. נצטרך להסתגל במהירות למצב הדשא. לנסות לבחון איך משחקים במצב כזה". נצטרך להיות מפוקסים.

זה עשוי להיות עימות מעניין בין הארי קיין לסרחיו אגוארו. חברו לקבוצה של קיין אריק לאמלה שצפוי לפתוח אמר: "שניהם חלוצים אדירים ויכולים להתחרות זה בזה. אגוארו הוכיח כל הקריירה שהוא חלוץ ברמה עולמית וקיין אומנם הרבה יותר צעיר ממנו, אבל הראה יכולת גבוהה בשנים האחרונות. כחבר שלו אני מאחל לו הצלחה ענקית". לקון 149 שערים ב-215 הופעות בפרמיירליג. השער הבא יהיה ה-150. לקיין לעומת זאת יש 113 שערים ב-162 משחקים.

טוטנהאם הפסידה 10 מ-15 משחקים אחרונים נגד מנצ'סטר סיטי. המשחקים בין שתי הקבוצות מניבים לא מעט שערים. מאז עונת 2011/12 נכבשו במפגשי הקבוצות ביניהם 59 שערים ב-14 משחקים. אם טוטנהאם תנצח את המשחק זו תהיה רק פעם שלישית בתולדות המועדון שהם ינצחו 7 משחקים בפתיחת העונה מתוך 10 משחקים.


סרחיו אגוארו. השחקן המסוכן בסיטי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי