לסטר ערכה טקס, הנסיך וויליאם: "איש חם שתרם המון"

לסטר עורכת טקס לזכר הבעלים
לסטר עורכת טקס לזכר הבעלים | AFP

העיר האנגלית באבל לאחר מותו של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, אוהדים ושחקנים התכנסו באתר ההתרסקות מחוץ ל"קינגס פאואר" וחלקו כבוד אחרון. המשחק בגביע הליגה בוטל, הקבוצה תבקש גם את דחיית משחק הליגה הבא

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
לסטר ממשיכה להתאבל על מותו של הבעלים של הקבוצה התאילנדי ויצ'אי סריואדהאנהפראבה וארבעת הקורבנות הנוספים שניספו באסון המסוק ליד איצטדיון "קינג פאואר" בשבת. היום (שני) אחר הצהריים התקיים טקס מרגש בו נכחו שחקני לסטר, שהאימון שלהם בוטל, ואוהדים שבאו לחלוק כבוד אחרון לבעלים. עוד נכח בטקס בנו, שברגע האחרון לא עלה למסוק בו היו שמונה מקומות וניצל ממוות. קאספר שמייכל נראה בוכה בטקס, שנערך ממש במקום בו התרסק המסוק לאחר התיקו 1:1 נגד ווסטהאם. גם ג'יימי וארדי לא הסתיר את העצב. ג'יימס מדיסון חיבק את אחד הצופים מהצד.


Leicester City players are at King Power stadium paying tribute to the club's chairman Vichai Srivaddhanaprabha, who was among five people killed in Saturday's helicopter crash.

Follow the latest here as the team pay their respects: https://t.co/VuvUHo2PyWpic.twitter.com/4DjH8r6fyG

— Sky News (@SkyNews) 29 באוקטובר 2018


שחקני הקבוצה הבוגרת והנוער, שעמדו כתף ליד כתף עם מאות אוהדים ובכו, הניחו זרי פרחים. רבים מהם היו קרובים מאוד אישית לבעלים, לו קראו בחיבה "בוס". שחקן לסטר לשעבר גארי ליניקר, אנגולו קאנטה שהיה שותף לאליפות ההיסטורית ואפילו הנסיך וויליאם כתבו דברים מרגשים על הבעלים של לסטר ברשתות החברתיות. וויליאם אמר עליו בהודעה רשמית שהוציא ארמון המלוכה: "היה לי המזל לפגוש אותו לפני כמה שנים כאיש עסקים ומצאתי אדם חם שאהב מאוד את המשפחה שלו. הוא תרם המון לכדורגל ופרסם את לסטר בעולם עם הזכייה המדהימה ב-2016 באליפות". לסטר, שדחתה את משחקה נגד סאות'המפטון מחר בגביע הליגה, עשויה לבקש גם את דחיית משחקה הבא בליגה נגד קרדיף.


The family of Vichai Srivaddhanaprabha paid tribute to the Leicester City owner at the King Power Stadium on Monday: https://t.co/PD9ovZeToxpic.twitter.com/CTaLrzoYMN

— Sky Sports News (@SkySportsNews) 29 באוקטובר 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי