פודן ודיאס צפויים לפתוח במנצ'סטר סיטי מול פולהאם

פיל פודן
פיל פודן | AFP

האלופה תפגוש את קבוצתו של יוקאנוביץ' במסגרת שמינית גמר גביע הליגה (21:45, ישיר בספורט1), פפ מתכנן רוטציה רחבה עקב לוח הזמנים הצפוף של הקבוצה שתשחק ארבעה משחקים בעשרה ימים. גם דה בריינה צפוי לשחק

(גודל טקסט)

מעבר לליגה האנגלית שם היא בפסגה, מנצ'סטר סיטי תנסה להתקדם מחר (חמישי) גם בגביע הליגה, כשתפגוש את פולהאם בשלב שמינית הגמר של המפעל. (21:45, שידור ישיר בספורט1). אחרי עשרה מחזורי ליגה, 19 נקודות מפרידות בין האלופה לקבוצתו של סלבישה יוקאנוביץ', שספגה 15 שערים בארבעת משחקיה האחרונים בליגה ומדורגת מתחת לקו האדום.

גווארדיולה אמור לעלות עם לא מעט מחליפים, מהסיבה שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו ועקב לוח הזמנים הצפוף של הקבוצה, שמשחקיה הקרובים מול סאות'המפטון בליגה ושחטאר דונייצק בליגת האלופות יסגרו עבור הקבוצה ארבעה משחקים בעשרה ימים, אחרי הניצחון 0:1 על טוטנהאם ביום שני האחרון. מי שכן אמור לעלות בהרכב הוא פיל פודן הצעיר, שבסיבוב הקודם אף כבש שער ב-0:3 על אוקספורד כשגם בראהים דיאס עשוי לשחק.

גם קווין דה בריינה צפוי לפתוח כדי לחזור לכושרו לאחר שחזר מפציעה. סיטי תשמח שהבלגי יחזור לטיבו כמה שיותר מהר, למרות שהסתדרה לא רע גם בלעדיו וצברה 12 נצחונות ושתי תוצאות תיקו מ-15 משחקים אחרונים בלעדיו. סיטי גם תרצה לשמור עלך הרקורד ההגנתי המדהים שלה, אחרי שספגה רק שער אחד בשמונת המשחקים האחרונים שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי