למפארד האשים את ה-VAR: "היתה עבירה ברורה לטובתנו"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | AFP

מאמן דרבי קאונטי היה מאוכזב לאחר ההדחה מהגביע בידי צ'לסי: "השופט לא שרק והם כבר היו אצלנו ברחבה". על קבלת הפנים של האוהדים: "עזבתי בדלת האחורית ונכנסתי בקדמית". מוראטה ספג ביקורות מעורבות

(גודל טקסט)
צ'לסי עברה אתמול (רביעי) מבחן לא קל בדרך לניסיון לזכות העונה בכל התארים, אחרי שניצחה את דרבי קאונטי 2:3 בסוג של דרבי נגד הקבוצה של כוכבה לשעבר פראנק למפארד והיא תשחק ברבע גמר גביע הליגה נגד בורנמות', הפתעת הליגה עד כה. ב"דיילי מייל" נכתב בהומור שדרבי קאונטי כבשה ארבעה שערים בסטמפורד ברידג' ועדיין הפסידה, כיוון ששניים מהם היו עצמיים. דרבי היא הקבוצה הראשונה שכבשה צמד שערים עצמיים מול צ'לסי מאז המשחק מול סטוק סיטי ב-2013, אז צ'לסי ניצחה 0:4 כשג'ונתן וולטרס כבש צמד עצמי.


פראנק למפארד רמז על מה יקרה בעונה הבאה, כשהיו לו טענות נגד טכנולוגיית ה-VAR שמופעלת בגביעי אנגליה אך לא בפרמיירליג: "חשבנו שיש עבירה לטובתנו במהלך שקדם לשער השלישי של צ'לסי, אבל השופט לא שרק ואז רק הסתכלנו אחורה והם כבר היו אצלנו ברחבה. ה-VAR חייב להסתכל על המהלכים השגויים במשחק. אחרי המשחק בדקתי בווידאו והיתה עבירה ברורה לטובתנו". דרבי קאונטי החמיצה הזדמנות להדיח את צ'לסי כמו שעשתה למנצ'סטר יונייטד כשהשוותה ל-2:2 וקיוותה לפנדלים, אבל ססק פברגאס בהופעה נדירה העונה כבש שער ניצחון.


Through to the quarter final. Nice to finally score again. Onto the next one. pic.twitter.com/Aak5eCI4uy

— Cesc Fàbregas Soler (@cesc4official) 31 באוקטובר 2018


למפארד התקבל בהתרגשות על ידי אוהדי צ'לסי, שנתנו לו כבוד גדול אחרי 13 השנים ששיחק במועדון, ואמר: "אני מעריך את קבלת הפנים ואמרתי לאוהדים תודה בסיום. כשעזבתי את צ'לסי זה היה בדלת האחורית וזה היה מאכזב. עכשיו נכנסתי בדלת הקדמית וקיבלתי קבלת פנים מרגשת".


מי שספג ביקורת הוא אלברו מוראטה, שעלה לצ'לסי 70 מיליון ליש"ט ובמחצית הראשונה נגע בכדור רק שמונה פעמים, פחות מכל השחקנים על כר הדשא כולל שני השוערים. הוא לא כבש מול קבוצה מהצ'פמיונשיפ, וב"דיילי מייל" קיבל ציון 4 הכי נמוך בשתי הקבוצות. לעומת זאת, ב"מירור" ממש לא התרשמו לרעה מיכולתו של מוראטה שקיבל שם ציון 7. אז מי כאן נרדם במהלך המשחק?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי