סטרלינג סיכם על חוזה חדש בסיטי, דה בריינה שוב נפצע‎

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Gettyimages

לפי ה"דיילי מייל" השחקן האנגלי עשוי לחתום לחמש שנים ושכרו ישודרג ל-300 אלף ליש"ט בשבוע, הבלגי שחזר לכשירות מלאה הוחלף במשחק נגד פולהאם בעקבות דריכה על רגלו השמאלית. דיאס עלול לעזוב בקיץ למרות הצמד

(גודל טקסט)

מצ'סטר סיטי עלתה אתמול (חמישי) לרבע גמר גביע הליגה עם ניצחון על פולהאם 0:2 ותשחק ברבע נגד סאות'המפטון או לסטר שהמשחק שלהם נדחה בגלל אסון המסוק. הבוקר פורסם ב"דיילי מייל" שראחים סטרלינג סיכם על הארכת החוזה בסיטי לחמש שנים, שכרו יעלה ל-300 אלף ליש"ט לשבוע והוא יהיה השחקן עם השכר הכי גבוה במועדון. כיום הוא מרוויח שכר של 180 אלף ליש"ט לשבוע.

עשרת המרווחים הגדולים בפרמיירליג לפי העיתון כרגע הם: אלכסיס סאנצ'ס (מנצ'סטר יונייטד) 350 אלף ליש"ט לשבוע, אחריו נמצאים ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי) ומסוט אוזיל (ארסנל) 300 אלף כ"א, פול פוגבה 290 אלף (מנצ'סטר יונייטד), קווין דה בריינה 280 אלף (מנצ'סטר סיטי), רומלו לוקאקו 250 אלף (מנצ'סטר יונייטד), סרחיו אגוארו 220 אלף (מנצ'סטר סיטי), מו סלאח 200 אלף (ליברפול), דויד דה חאה 200 אלף (מנצ'סטר יונייטד) ואדן הזאר 200 אלף (צ'לסי).

בין האנגלים סטרלינג יהיה ראשון ואחריו כרגע הארי קיין 200 אלף (טוטנהאם), לוק שואו 150 אלף (מנצ'סטר יונייטד), דניאל סטארידג' 150 אלף (ליברפול) וקייל ווקר 130 (מנצ'סטר סיטי).


יהפוך למשתכר השני בגובהו בפריימרליג? ראחים סטרלינג (Gettyimages)

סטרלינג יהיה האנגלי הראשון בגיל 25 שישתכר בלמעלה מ-100 מיליון ליש"ט בקריירה שלו, הסכום כולל גם בונוסים ושכר על פרסומות ושימוש בזכויות שמו. המשא ומתן על הארכת החוזה ארך כבר לפני כמה חודשים ויוכרז על ידי סיטי לפי העיתון בשבועות הקרובים. במסגרת החוזה גם סוכם שהוא יפתח אקדמיית כדורגל לילדים ממשפחות הנמצאות במדד סוציו-אקונומי נמוך בלונדון, לאחר שגם הוא שהגיע מרקע דומה.

בתוך כך סיטי הציגה אתמול את הצעיר המוכשר שלה, הספרדי מרוקאי בראהים דיאס שכבש צמד בניצחון על הקוטג'רס, אבל הקשר התוקף בן ה-19 עלול לעזוב בסיום העונה כמו שעשה ג'יידון סאנצ'ו מכיוון שהחוזה שלו ייסתיים בקיץ ויש קיפאון במשא ומתן איתו.

מנצ'סטר סיטי הוא מועדון מסודר שמצליח להחתים את הכוכבים שלו לאורך זמן, אבל מתקשה להשאיר את הצעירים. שלושת כוכבי האקדמיה של הקבוצה עלולים למצוא עצמם בחוץ. סאנצ'ו כבר עזב לדורטמונד, גם פיל פודן ובעיקר דיאס על סף עזיבה. דורטמונד עוקבות אחרי השניים וגם ריאל מדריד עוקבת אחרי דיאס שהגיע לסיטי ממלאגה ב-2013 וכיום משחק בנבחרת ספרד עד גיל 21.


בראהים דיאס. עלול לעזוב את מנצ'סטר סיטי למרות הצמד מול פולהאם (Gettyimages)

פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק: "אנחנו רוצים דיאס והדעה שלי עליו לא השתנתה לטובה רק בגלל שהוא כבש צמד. אנחנו יודעים שזה לא תלוי בנו אלא בסוכנים שלו (בין היתר אחיו, פרה גווארדיולה), משפחתו והשחקן עצמו. אתם לא יודעים כמה זה קשה לי להשאיר כשרונות כאלה בחוץ, אבל החורף מגיע ונצטרך את כל הסגל שלנו וגם הצעירים יקבלו את הצ'אנס שלהם. הם יכולים לכעוס עלי שאני לא נותן להם יותר לשחק, אבל כשהם מגיבים כך על כר הדשא זה נותן לי סיפוק, אבל הכדורגל כאן בהחלט יכול להרוס את החלומות שלהם".

בנושא אחר, קווין דה בריינה שחזר רק עכשיו מפציעה ארוכה מתחילת העונה הוחלף אחרי שטימותי פוסו-מנסה נפל על רגלו השמאלית: "לא יודע מה מצבו, אבל מקווה שזה לא משהו רציני ושהוא לא נפל על הברך בה נותח".


קיוון דה בריינה הוחלף במשחק נגד פולהאם בשל דריכה על רגלו השמאלית (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי