צפו: סיטי חגגה עם 1:6 על סאות'המפטון ופתחה פער בפסגה

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

ראחים סטרלינג כיכב עם צמד (45, 67) ושני בישולים לאגוארו (12) וסאנה (91), הוט בשער עצמי (6) ודויד סילבה (19) הוסיפו. אינגס צימק בפנדל (30), פפ ביתרון של שתי נקודות על פני ליברפול וצ'לסי

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

הצמרת בפרמיירליג רותחת, עם שלוש קבוצות שעדיין לא הפסידה העונה, ומנצ'סטר סיטי כבר מזמן הבינה שהאליפות לא תבוא לה השנה בקלות כמו בעונה שעברה. ועדיין, אחרי הערב (ראשון) היא ניצבת לבדה בראש הטבלה לאחר ניצחון 1:6 על סאות'המפטון החלשה וכעת היא המועמדת הבכירה לזכייה שנייה ברציפות בתואר. בטח אחרי התיקו 1:1 בין ליברפול לארסנל – ולמרות הניצחון של צ'לסי על קריסטל פאלאס

האורחת לא ממש הקשתה על פפ גווארדיולה, שלמרות שמצפה לו שבוע של צ'מפיונס ואחריו דרבי נגד יונייטד שגם במצבם של השדים האדומים הוא אף פעם דבר לא קל, עלה עם ההרכב החזק שלו שכולל את אגוארו, סטרלינג, סאנה, פרננדיניו והצמד סילבה את סילבה. ואיך זה בא לידי ביטוי? עם שלושה שערים תוך פחות מ-20 דקות, בתור התחלה. בדקה השישית ווסלי הוט היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, בפעם השנייה העונה, וכבש שער עצמי אומלל כדי לפתוח את החגיגה של סיטי. עוד שש דקות עברו, ואגוארו הגיע למסירה של סטרלינג וכבש את שער הפרמיירליג ה-150 שלו בקריירה. בהחלט אבן דרך.

בדקה ה-19 זה כבר היה 0:3, כששוב היו הרבה יותר מדי שחקני התקפה של הסיטינז בתוך הרחבה של סאות'המפטון וזה נגמר עם בעיטה מהאוויר של דויד סילבה לרשת. האורחת המסכנה ניסתה להציל את כבודה – דני אינגס סחט פנדל בדקה ה-30 ואז גם ניצל אותו וכבש את השער הרביעי בלבד לחובת מנצ'סטר סיטי העונה, אחרי תשעה משחקים רצופים באנגליה (כולל גביע הליגה) בהם האלופה לא ספגה. זה לא הרשים במיוחד את ראחים סטרלינג, שאחרי שבישל את השער של אגוארו גם הוסיף בעצמו בתוספת הזמן של המחצית ואז השלים צמד (67), לא לפני שלירוי סאנה הפציץ את הקורה מעט אחרי החזרה מההפסקה. סאנה גם החמיץ בעיטה חופשית קורצת, אבל כיפר לקראת הסיום לאחר עוד בישול של סטרלינג, שקבע 1:6 גדול לתכולים שרוצים להיות הראשונים שלוקחים שתי אליפויות ברצף מאז מנצ'סטר יונייטד ב-2007/08 ו-08/09.

שחקני סיטי חוגגים. סטרלינג לוהט (Gettyimages)
שחקני סיטי חוגגים. סטרלינג לוהט (Gettyimages)

בשבוע הבא ליברפול תארח את פולהאם וככל הנראה תחזור לנצח, וגם צ'לסי צפויה להשיג שלוש נקודות מול אברטון בבית, כך שלסיטי אסור להוריד את הרגל מהגז לרגע. אלא שבזמן שהיריבות שלו בצמרת מקבלות מפגשים קלים יחסית, לפפ יש דייט עם מוריניו.

הרכבים:
מנצ'סטר סיטי: אנדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס (וינסנט קומפני 68), אריק לאפורט, בנג'מין מנדי, פרננדיניו (פביאן דלף 79), ברנרדו סילבה, דויד סילבה (פיל פודן 72), לירוי סאנה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

סאות'המפטון: אלכס מקארת'י, סדריק סוארס, ג'ק סטפס, ווסלי הוט, ראיין ברטנרד, ניית'ן רדמונד (מוחמד אליונוסי 74), ג'יימס וורד פראוס, פייר הויביירג, מריו למינה, שיין לונג, דני אינגס .(סטיוארט ארמסטרונג 82).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי