מוראטה: "לא היה לי משחק מושלם, יכולתי לכבוש עוד"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

החלוץ שנראה כבוי בחודשים האחרונים חזר לעצמו עם צמד ב-1:3 מול קריסטל פאלאס, סארי עוד לא לגמרי מרוצה: "הוא השתפר מבחינת הביטחון ומבחינה טכנית, אבל עדיין שביר מעט מבחינה מנטלית"

(גודל טקסט)
עד אתמול (שני) עוד חיפשו בצ'לסי חלוץ אחרי שאלברו מוראטה לא הצליח כבר חודשים לממש את הפוטנציאל שבו, והיה נראה שבזבזו עליו 60 מיליון ליש"ט, אבל בניצחון על קריסטל פאלאס 1:3, חלוץ ריאל מדריד לשעבר כבש צמד והראה ניצוצות שהוא חוזר לעצמו, אם כי פספס שלושער כשבסיום דהר לבדו מול השוער והחמיץ. צ'לסי עלתה למקום השני ומקדימה את ליברפול עם הפרש שערים טוב יותר.


מאוריציו סארי הוא מומחה בשידרוג שחקנים או החזרתם לכושר ומוראטה נמצא בידיים טובות מבחינתו, אבל האיטלקי טען אחרי המשחק אתמול כי מוראטה עוד צריך להשתפר. הוא חושב שהחלוץ יכול לשחק טוב יותר ואמר: "מוראטה עדיין שביר מעט מבחינה מנטלית", אבל הדגיש שהוא התקדם: "בחודש האחרון הוא השתפר מבחינת הביטחון שלו והאישיות שלו על המגרש. הוא השתפר גם מבחינה טכנית. אני חושב שהוא יכול להשתפר כי הוא חזק מאוד פיזית ויש לו פוטנציאל טכני".


מוראטה עצמו אמר ל"סקאי ספורט": "יכולתי להבקיע שלושה שערים אז זה לא היה משחק מושלם עבורי, אבל חשוב שלקחנו שלוש נקודות".


סארי ממשיך לטעון שהוא לא מועמד לזכייה באליפות למרות ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. לדבריו, לא בטוח שצ'לסי יכולה להיחשב למועמדת לתואר: "אני לא יודע, אני פשוט לא יודע. בתחילת העונה ידענו שיש פער בינינו לסיטי כי שנה שעברה סיימנו מרחק 30 נקודות אחריהם. לדעתי העונה אנחנו צריכים לעסוק בעיקר באיך לצמצם את הפער הזה. אני מקווה שנעשה את זה, אבל לא חושב אם נוכל למחוק את כל ה-30 נקודות".


סארי הוא המנג'ר הראשון שפותח עם 11 משחקים ללא הפסד את העונה הראשונה שלו בליגה אחרי מנג'ר נוטינגהאם פרנק קלארק לפני 24 שנה וזה שיא בפרמיירליג. "אני גאה להיות המנג'ר של שחקני צ'לסי. הרקורד הזה שייך להם ולא למנג'ר. למזלי יש לי שחקנים טובים מאוד. הם ניצחו משחקים בחודשיים האחרונים גם בלי אירגון רציני טקטי".


11 – Chelsea manager Maurizio Sarri is unbeaten in his first 11 Premier League games (W8 D3 L0), equalling the longest unbeaten start by a Premier League manager set by Frank Clark in 1994 at Nottingham Forest. Nous. pic.twitter.com/VYIfX1Wi0z

— OptaJoe (@OptaJoe) 4 בנובמבר 2018


אדן הזאר שנכנס מחליף ומיד בישל שער יתרון קבע הישג מיוחד אחרי שהוא רק המחליף השלישי בלבד בתולדות הפרמיירליג שבישל בשלושה משחקים רצופים כמחליף. קדמו לו תומאש רדזי'נסקי מאברטון (2004) ואריין רובן כששיחק בצ'לסי ב-2005. סארי אמר: "יש לי מזל לאמן את הזאר. יש לנו מזל שהיה לנו אותו על הספסל. הרופא אמר לי לפני המשחק שהוא יכול לשחק רק 30 דקות. הזאר הוא הזאר ויש לנו מזל שיש לנו אותו".


3 – Eden Hazard is only the third player to assist a goal in three consecutive substitute appearances in the Premier League, after Tomasz Radzinski for Everton in March 2004, and Arjen Robben for Chelsea in April 2005. Magic. pic.twitter.com/XXRsafmD0K

— OptaJoe (@OptaJoe) 4 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי