סרחיו אגוארו: "זה היה משחק גדול שלנו עם ובלי הכדור"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

במנצ'סטר סיטי מתמוגגים מה-1:6 מול סאות'המפטון, גווארדיולה מנמיך את הלהבות: "יש לנו עוד הרבה עבודה. לא היינו מספיק יציבים ואיפשרנו להם לתקוף אותנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי חזרה למקום הראשון בפרמיירליג עם הצגה של כדורגל מושלם ויצרה הפרש של שתי נקודות מצ'לסי שעלתה למקום השני אחרי שהביסה את סאות'המפטון באיתיחד 1:6. בתוצאה דומה היא ניצחה העונה גם את האדרספילד. פפ גווארדיולה הוא המנג'ר הרביעי בפרמיירליג במספר ניצחונות עם כיבוש חמישה שערים ומעלה.


סיטי כבר ניצחו תחתיו 12 פעמים בתוצאות כאלה ולמרות שהוא ניהל רק 87 משחקים. הארי רדנאפ שמקדים אותו במקום רביעי רשם 13 משחקים, אבל ב-641 משחקים. אלכס פרגוסון ראשון בהפרש עצום של 44 משחקים ב-810 ואחריו ארסן ונגר עם 41 ב-828. סיטי נגעה אתמול בכדור 64 פעמים ברחבת סאות'המפטון יותר פעמים מכל משחק אחר בעידן גווארדיולה. אם סיטי תמשיך לכבוש תחת פפ בקצב הזה היא תעבור ללא ספק את 106 השערים שכבשה עונה שעברה בליגה. 


סרחיו אגוארו שכבש את ה-150 שלו ברפמיירליג הוא רק השחקן השלישי בליגה שעשה זאת. מקדימים אותו רק תיירי הנרי עם 175 ו-וויין רוני עם 183 שערים. גם סטרלינג חגג הישג עגול כשכבש 50 שערים במדי מנצ'סטר סיטי אחרי שהבקיע צמד ואמר: "אחרי שליברפול (קבוצתו לשעבר) איבדה נקודות היה חשוב שננצח. אני חושב שהפגנו משחק גדול עם ובלי הכדור". הוא היה יכול לכבוש לבדו את השער השישי והעדיף למסור ללירוי סאנה: "רציתי להחזיר לו כי הוא תמיד מחפש אותי במשחקים כדי שאוכל לכבוש". 


TELEGRAPH SPORT: Sterling shines in City's demolition job #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/IHp2NEVh0q

— Helen Miller (@MsHelicat) 4 בנובמבר 2018



סטרלינג כבש בעונה שעברה 23 שערים אחרי שכבש רק עשרה עונה אחת קודם והעונה כבר כבש שישה שערים – כולם בליגה. פפ אמר עליו כי השמיים הם הגבול עבורו: "מה הוא שינה כדי להשתפר? זה הכל בראש שלו. בעונה הראשונה שהגעתי הוא פחד לחפש את השער. הוא תמיד חיפש את המסירה. הוא חיפש תמיד את החבר שלו. דיברנו על זה ואמרתי לו 'תנסה להבקיע שערים. זה לא משנה אם תחמיץ. תנסה להיות אגרסיבי. יש לי הרגשה שהוא עכשיו נהנה לכבוש ולבשל. הוא הפך לווינר והוא רק בן 23 ובואו לא נשכח את זה. אם הוא חושב כל הזמן איך להשתפר ככדורגלן ושזה לא מספיק מה שהוא עושה עד עכשיו ואני חושב שזה כך הוא יכול להגיע להיכן שהוא רוצה. השמיים הם הגבול".


פפ חושב שסטרלינג עוד יכול להשתפר: "הוא ביכולת בלתי רגילה, אבל אני מרגיש שהוא עוד יכול להשתפר. הוא שחקן ברמה עולמית, אבל אולי בגלל גילו הצעיר עוד אי אפשר להכליל אותו בין הטובים בעולם". 



עוד לא לגמרי מרוצה? גווארדיולה (GettyImages)


גווארדיולה נשמע קצת הזוי כשטען שהוא עדיין לא מרוצה לחלוטין מהמשחק של סיטי.  "אני מרוצה מההופעה, אבל יש עוד עבודה רבה. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר יציבים כאשר יתחילו משחקי הנוקאאוט באלופות. הייתי מרוצה מהתוצאה, אבל ספגנו שער ואיפשרנו להם לתקוף אותנו. ההרגשה שלי היתה טובה, אבל הרגשתי גם שלא הגנו טוב על השער. אחרי הפתיחה הטובה ההרגשה היתה שעוד נגיע להמון מצבים, אבל אז הסייטנס השתלטו על הכדור. לא היינו יציבים מספיק ולכן היה חשוב שנכבוש את השער הרביעי".


פפ טוען שלא בטוח שיזכה באליפות: "אנחנו מקדימים את היריבות בשתיים או שלוש נקודות ולדעתי כל השלוש הראשונות סיטי, צ'לסי וליברפול קבוצות מעולות וארסנל הראתה עד כמה היא טובה מול ליברפול. טוטנהאם למרות המון בעיות נמצאת שם גם. יונייטד בדרך למעלה. אני לא רואה שכבר זכינו באליפות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי