צפו בתקצירים: צ'לסי מעדה נגד אברטון, ארסנל חילצה 1:1 מול וולבס

אלכסנדר לאקזט
אלכסנדר לאקזט | Gettyimages

הבלוז סיימו ב-0:0 מאכזב מול הטופיס, אך סארי הפך למנג'ר הראשון בתולדות הפרמיירליג שלא מפסיד ב-12 משחקיו הראשונים. התותחנים סיימו בתיקו שלישי ברציפות, קבאליירו כבש ראשון (13), מחיטריאן איזן (86)

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

ארסנל קיוותה לגבור על וולבס באצטדיון האמירויות ולהתקרב לטוטנהאם הנמצאת במקום הרביעי במחזור ה-12 בפרמיירליג, אבל התותחנים חילצו 1:1 נגד העולה החדשה ורשמו תוצאת תיקו שלישית ברציפות.

איבן קבאליירו הפורטוגלי כבש ראשון לזכות האורחים (13) ונראה היה שוולבס בדרך לניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל ניסיון הגבה של הנריק מחיטריאן הסתיים בכיבוש (86) שקבע חלוקת נקודות.

קבוצתו של אונאי אמרי, נותרה במקום החמישי בטבלה והיא תתארח במחזור הבא אצל בורנמות' שנמצאת מקום אחד מתחתיה. וולבס שסיימה רצף כואב של שלושה הפסדים רצופים תארח אחרי פגרת הנבחרות את האדרספילד.


מנג'ר ארסנל אונאי אמרי, לא ניצח את שלושת משחקיו האחרונים בליגה (Gettyimages)

צ'לסי – אברטון 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לאחר הניצחון 0:2 של ליברפול על פולהאם מוקדם יותר הערב (ראשון), צ'לסי ידעה שהיא תוכל לחלוף על פני החבורה של קלופ בטבלה ולחזור אל המקום השני רק במקרה של ניצחון ביתי על אברטון, אך היא מעדה וסיימה ב-0:0 מאכזב. בשעה זו: ארסנל מארחת את וולבס בידיעה שניצחון יסייע לה להתקרב לחבורת הצמרת (שידור ישיר בספורט2).

צ'לסי שלטה ברב דקות המשחק ואף הגיעה למספר מצבי כיבוש ודאיים, אבל לשחקני ההתקפה של הבלוז היה חסר הערב את השפיץ של הנעל והם נעצרו אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים. אחרי פגרת הנבחרות, מצפה לבלוז משחק לא פשוט מול טוטנהאם.

מאוריציו סארי בהחלט יכול להרגיש מאוכזב מהתוצאה, אבל הוא יכול לזקוף לעצמו שיא פריימרליג חדש, אחרי שלא הפסיד את 12 משחקיו הראשונים. השיא הקודם היה שייך למנג'ר נוטינגהאם פורסט לשעבר, פרנק קלארק, ששמר על 11 משחקים רצופים ללא הפסד ב-1994. מנגד אברטון נותרה במרכז הטבלה והיא תפגוש במחזור הבא את קארדיף סיטי החלשה.


וויליאן עם אנדרה גומש (Gettyimages)

הרכבים
צ'לסי
: קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו (ססק פברגאס 64), אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי 82), וויליאן (פדרו 68), אדן הזאר, אלברו מוראטה.

אברטון: ג'ורדן פיקפורד, שיימוס קולמן, מייקל קין, יירי מינה, לוקה דין, אנדרה גומש, גילפי סיגורדסון (פיל ג'אגיילקה 76), אידריסה גיי, ברנרד (אדמולה לוקמן 64), תיאו וולקוט, ריצ'רליסון (דומיניק קלברט-לווין 89).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי